اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه شاهرود:

فرمایشات امام و رهبری محور فعالیت‌‏های دانشجویان باشد

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه شهرستان شاهرود گفت: بیانات و فرمایشات حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری باید محور فعالیت‏‌های دانشجویان بسیجی باشد.

فرمایشات امام و رهبری محور فعالیت‌‏های دانشجویان باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، عباس مطهری ظهر امروز در بازدید از پایگاه بسیج دانشجویی دانشگاه پیام‌نور شاهرود گفت: باید تلاش کرد دانشجویان با افکار و خط‌مشی امام راحل و رهبری فرزانه انقلاب آشنا شوند.

وی ادامه داد: دانشجویان، افسران جنگ نرم هستند و افسر یعنی سرباز ولایت بودن و گوش به فرمان او برای انجام دستورات ایشان، پس باید در این زمینه هم بسیج دانشجویی و هم مسئولان دانشگاه‏‌ها تلاش مضاعفی داشته باشند.

فرمانده سپاه شهرستان شاهرود افزود: دانشجویان را باید با اهداف، راهبردها و سیاست‏‌های بسیج دانشجویی آشنا کرد تا آنها با شناخت هر چه بیشتر و بهتر در بسیج دانشجویی فعالیت کنند و باعث رشد و بالندگی این نهاد شوند.

وی خاطرنشان کرد: اعضای شورای بسیج دانشجویی باید نسبت به تشکیل حلقه‏‌های صالحین و برنامه‏‌های مختلف بر اساس نیاز و خواست دانشجویان اقدام کنند و فعالیت‏‌های بسیج دانشجویی باید در قالب مجموعه صالحین باشد.

مطهری با اشاره به اهمیت صالحین در دانشجویی گفت: با توجه به جنگ نرم دشمنان و توجه ویژه آنان به قشر جوان و تحصیل‌کرده و ایجاد شبهات متعدد، باید تلاش کرد حلقه‏‌های صالحین در دانشجویان با جدیت و هدفمند برگزار شود تا هم بینش و معرفت ارتقا یابد، هم بصیرت و دانش سیاسی، چراکه این دو مقوله باید با هم رشد پیدا کنند تا نتیجه مطلوب حاصل شود.

فرمانده سپاه شهرستان شاهرود با اشاره به بومی بودن دانشجویان این دانشگاه گفت: باید سعی شود برنامه‎های انجام شده در بسیج دانشجویی با توجه به نیاز و کارکرد دانشجویان باشد و دانشجویان این واحد در برنامه‏‌ها حضور فعال داشته باشند.

انتهای پیام/ب20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول