اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان:

فرمایشات رهبری در جمع فرهنگیان مدال افتخاری برای معلمان است

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش کردستان گفت: فرمایشات مقام معظم رهبری در جمع فرهنگیان سراسر کشور مدال افتخاری برای معلمان است.

فرمایشات رهبری در جمع فرهنگیان مدال افتخاری برای معلمان است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، خسرو ساکی ظهر امروز در مجمع استانی تجلیل از فرهنگیان بسیجی که در سالن شهدای گمنام سنندج برگزار شد، اظهار کرد: در تبیین نقش معلم در جامعه رهبر معظم انقلاب در جمع فرهنگیان فرمودند که هدف اصلی این جلسه که هر سال تکرار می‌شود اظهار ارادت ماست.

وی تصریح کرد: برای جامعه معلمان فرمایشات رهبری و اظهار محبت ایشان موجب خوشحالی و هم‌سنگینی تکلیف این قشر شده است.

وی عنوان کرد: مقام معظم رهبری بر تجلیل و قدردانی از جایگاه معلم توسط همه اقشار و ارگان ها و نهادهای کشور تاکید کردند.

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان گفت: سپاه و بسیج در استان کردستان امروز با برگزاری این مراسم و تجلیل از معلمان نشان دادن عامل به فرمان ولایت هستند.

ساکی بها دادن به روز و هفته معلم را به منزله ارزش قائل شدن برای علم، ایمان، دانایی و توانایی دانست و خاطرنشان کرد: فلسفه گرامیداشت هفته معلم برجسته‌کردن نقش معلمان در توسعه و تعالی جامعه است.

وی عنوان کرد: کشور ما امروزه در موقعیتی قرار گرفته که دشمنان توانایی مقابله از طریق جنگ سخت را با آن ندارند به همین دلیل متوسل به تهاجم نرم شدند.

وی فرهنگیان را تاثیرگذارترین قشر در مقابله با جنگ نرم دشمن دانست و اظهار کرد: معلمان در مدارس باید دانش‌آموزان را با نحوه و روش‌های به‌کارگیری تهاجم نرم دشمن علیه کشورمان آگاه کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان خاطرنشان کرد: معلمان باید با پیروی از کلام الهی و توصیه‌های دین اسلام در مسیر تقویت مبانی دینی جوانان و نوجوانان قدم بردارند.

ساکی تصریح کرد: معلمان با تدریس صحیح و انتقال معلومات و علم روز دنیا به نسل جوان باید آنها را قدرتمند کنند تا با قدرت علم و ایمان خود راهنمای بشریت شوند.

انتهای پیام/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول