اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ترقی:

فرمایشات رهبری در 14 خرداد پاسخ دندان‌شکنی به تهدیدات غرب بود

خبرگزاری فارس: عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی گفت: فرمایشات مقام معظم رهبری در سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی، پاسخ دندان‌شکنی به تهدیدات نظامی غرب بود.

فرمایشات رهبری در 14 خرداد پاسخ دندان‌شکنی به تهدیدات غرب بود

حمیدرضا ترقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار کرد: تجربه نشان داده که کشورهای غربی، همیشه قبل از مذاکرات حساس و سرنوشت‌ساز هسته‌ای با ایران، فضاسازی رسانه‌ای بسیار گسترده‌ای را آغاز می‌کنند.

ترقی گفت: در این فضاسازی‌ها، همواره شبکه‌ها و رسانه‌های صهیونیستی دارای نقش بسیار بارزی هستند.

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه ادامه داد: هدف اصلی از این جوسازی‌ها، در وهله اول این است که مذاکرات و نتایج آن را دچار وقفه کنند.

وی تاکید کرد: غرب به دنبال این است که به همگان نشان دهد که این مذاکرات به نتیجه نمی‌رسد و می‌خواهد گزینه حمله نظامی و یا تحریم‌های اقتصادی و سیاسی بیشتر را در دستور کار خود قرار دهد.

ترقی تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران و هم‌چنین مذاکره ‌کنندگان هسته‌ای ایران، در مذاکرات بغداد، تلاش‌های بسیار مناسبی را انجام دادند، اما 1+5 به‌ دنبال آن است که مذاکرات بغداد را نادیده بگیرد.

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه خاطرنشان کرد: استراتژی تحریم و فشار اقتصادی که تاکنون بارها از سوی مقامات و کشورهای غربی در مورد ایران اعمال شده، کاملاً بی‌نتیجه بوده است.

ترقی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)، افزود: غربی‌ها تاکنون بر روی گزینه تحریم مانور می‌دادند و پس از آنکه این استراتژی با شکست رو به ‌رو شد، حمله نظامی را نیز در دستور کار خود قرار دادند، اما فرمایشات رهبری در 14 خرداد امسال، این نقشه آنها را نیز نقش بر آب کرد.

وی افزود: با فرمایشات رهبر انقلاب، برنامه‌های نظامی و هم‌چنین جوسازی‌های روانی غربی‌ها، کاملاً به بن‌بست رسیده است و این گزینه را نیز باید از میز خود حذف کنند.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول