اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا انتخابات نهم- 181

ادبی: فرمایشات رهبری فصل‌الخطاب انتخابات است

خبرگزاری فارس: رئیس انجمن آثار و مفاخر فرهنگی گفت: فرمایشات و هدایت رهبری فصل‌الخطاب انتخابات است.

ادبی: فرمایشات رهبری فصل‌الخطاب انتخابات است

به گزارش خبرگزاری فارس از نکا حجت‌الاسلام محمدجواد ادبی جمعه شب در همایش انتخاباتی محمد جمشیدی در بین هزارجریبی‌های مقیم نکا در مسجد صاحب‌الزمان (عج) نکا بیان داشت: باید با استفاده از فرمایشات رهبری درباره انتخابات اقدام به رای فرد اصلح کنیم.

وی اظهار داشت: رای تک تک شما تاثیرگذار است و باید به نحو شایسته در انتخابات شرکت کنید و دیگران را نیز تشویق کنید تا در این مسیر صواب حرکت کنند.

ادبی گفت: مازندرانی‌ها باید امسال در این شرایط انتخاباتی به‌طور خاص شرکت کنند تا استان اول در رای دادن باشند، چرا که از افراد متدینی همچون مازندران بعید است که در رای‌ دادن کاهل باشند.

قائم‌مقام رئیس سازمان میراث فرهنگی در امور بین‌الملل در ادامه با تاکید بر اخلاق انتخاباتی بیان داشت: هیچ یک از کاندیداها حق ندارد برای اخذ رای به دیگران تهمت بزند بلکه همه کاندیداهایی که توسط شورای نگهبان تایید شده‌اند باید مورد احترام باشند.

وی ادامه داد: همه کاندیداها، معتبر و صالح هستند، اما باید در این بین کاندیدای اصلح از نظر خود را انتخاب کنید و همه شما در این انتخاب آزاد هستید.

ادبی گفت: هر یک رای شما دارای تاثیر منطقه‌ای، کشوری، ملی و بین‌المللی دارد پس آگاهانه انتخاب کنید.

رئیس انجمن آثار و مفاخر فرهنگی کشور با بیان اینکه جمشیدی از نظر اخلاق انتخاباتی و سوابق مدیریتی مورد تایید است، خاطرنشان کرد: ایشان از سوی جبهه پایداری به‌عنوان نماینده این جبهه در حوزه انتخابیه نکا، بهشهر و گلوگاه انتخاب شدند که بیانگر حسن اعتماد آنان بود.

ادبی تصریح کرد: همه باید در عرصه انتخابات، رعایت اخلاق انتخاباتی را جدی بگیرند و از درگیر شدن در تهمت و افتراء دوری کنند.

محمد جمشیدی اردشیری کاندیدای نهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز در ادامه بیان داشت: رعایت اخلاق انتخاباتی از جمله مسائلی است که مورد توجه بنده در تمام دوران این انتخابات بوده و خواهد بود.

وی ادامه داد: ما خدمتگزار ملت هستیم و باید در جهت احقاق حق آنان کار کنیم.

جمشیدی اذعان داشت: توسعه همه‌جانبه منطقه و کشور مورد توجه ماست و با همفکری همه در این راستا اقدام می‌کنیم.

انتهای پیام/ن۲۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول