اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس:

با رهنمود‌های مقام معظم رهبری پیروز جنگ اقتصادی دشمن هستیم

خبرگزاری فارس: دبیر کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: برای پیروزی در جنگ اقتصادی دشمن همه مسئولان باید سخنان و فرمایشات مقام معظم رهبری را نقشه راه خود قرار دهند.

با رهنمود‌های مقام معظم رهبری پیروز جنگ اقتصادی دشمن هستیم

محمدحسن آصفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: به راستی ملت ایران باید افتخار کند به داشتن چنین رهبر فرهیخته، فهیم، دشمن‌شناس و موقعیت‌شناسی که در زمان‌های مختلف با موضع‌گیری‌های قاطعانه و به موقع خودشان در خصوص مسائل نظام و جهان اسلام تصمیم می‌گیرند و دشمن را سر جای خود می‌نشانند که این افتخار و نقطه مثبتی برای نظام است که از وجود چنین رهبری بهره‌مند است.

وی تصریح کرد: فرمایشات مقام معظم رهبری در جمع کارگزاران نظام راهگشای بسیار خوبی برای اتفاقات منطقه و ایران است که می‌طلبد همه مسئولان این بیانات را به عنوان یک نقشه در سر راه خود قرار دهند تا بتوانیم از این بحران همانند دیگر توطئه‌های استکبار جهانی عبور کنیم.

دبیر کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اگر مسئولان به درستی به فرمایشات مقام معظم رهبری جامه عمل بپوشانند، کشور به راحتی خواهد توانست از بحران‌های پیش‌رو عبور کرده و تحریم‌های دشمنان را پشت سر بگذارد.

وی با اشاره به اینکه باید در راه پیروزی در جنگ اقتصادی در برابر دشمن به درست مصرف کردن، استفاده و خرید از تولیدات داخلی و حمایت از یکدیگر توجه جدی داشته باشیم ادامه داد: یکی از مباحث ارزشمندی که مقام معظم رهبری عنوان کردند بحث اقتصاد مقاومتی بود و در این اقتصاد باید همه ملت ایران به توانایی‌های خود بسنده کرده و به جای اینکه نگاهشان به غرب و بیگانه باشد تا ببینند آنها می‌خواهند چه چیزی در اختیارشان بگذارند به امکانات و توانایی‌های داخلی نگاه کرده تا بتوان به جایگاه مطلوب دست یافت.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه برای داشتن اقتصاد مقاومتی باید صادرات غیر نفتی را در دستور کار قرار داد خاطر نشان ساخت: مقام معظم رهبری در چند سال گذشته فرمودند ما باید در چاه‌های نفت را ببندیم و صادرات غیر نفتی را افزایش دهیم که می‌طلبد همه مسئولان در این زمینه تلاش کنند.

آصفری گفت: مطمئنا در اقتصاد مقاومتی هم مردم و هم مسئولان باید تلاش کنند و در این زمینه مسئولیت را به دیگری واگذار نکنند.

وی افزود: اگر مسئولان با مردم صادقانه برخورد کنند، در کارها بر اساس برنامه‌ریزی عمل کنند، از ریخت و پاش‌ها جلوگیری کنند و دعواهای سیاسی خود را کنار بگذارند، بدون شک مردم نیز دولت را با تمام وجود همراهی می‌کنند.

دبیر کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در زمینه کنترل جمعیت گفت: متاسفانه مجلس در سال گذشته مصوبه تخصیص 2 هزار میلیارد تومان بودجه برای جلوگیری از افزایش جمعیت را به تصویب رساند که این نشان داد دولتی‌ها راه را اشتباه می‌روند، چرا که اگر روند کاهش رشد جمعیت ادامه یابد کشور در آینده با مشکلات جدی مواجه خواهد شد.

آصفری اظهار داشت: البته برای تشویق مردم به افزایش جمعیت باید بسترهای لازم برای کار، اشتغال و مسکن افراد را فراهم ساخت.

انتهای پیام/خ10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول