اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره نظام مهندسی راه و شهرسازی مازندران:

آزمون ورود به حرفه مهندسان در مازندران برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره نظام مهندسی و مقررات ملی ساختمان اداره کل راه و شهرسازی مازندران از برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان خبر داد.

آزمون ورود به حرفه مهندسان در مازندران برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران، هومن موتمنی گفت: در اجرای آیین‌نامه اجرایی قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان آزمون ورود به حرفه مهندسان در سال جاری برگزار می‌شود.

وی در مورد رشته‌های مرتبط به این آزمون افزود: رشته‌های معماری نظارت و طراحی، شهرسازی، عمران نظارت و محاسبات، تأسیسات مکانیکی، تأسیسات برقی، نقشه‌برداری و ترافیک برای متقاضیان اخذ پروانه اشتغال به کار مهندسی پایه سه و همچنین آزمون‌های حرفه‌ای کاردان‌های فنی ساختمان در رشته‌های معماری، عمران، مکانیک، برق، نقشه‌برداری و شهرسازی برای متقاضیان اخذ پروانه اشتغال به کار کاردانی پایه ‌سه و آزمون‌های تعیین صلاحیت معماران تجربی برای متقاضیان اخذ پروانه اشتغال به کار تجربی مشمول به آزمون می‌شوند.

موتمنی با اشاره به ثبت‌نام متقاضیان در این آزمون تصریح کرد: ثبت‌نام آزمون تا 31 مرداد ماه امسال ادامه دارد.

رئیس اداره نظام مهندسی و مقررات ملی ساختمان راه و شهرسازی مازندران در مورد زمان برگزاری آزمون نیز اذعان داشت: آزمون یاد شده در تاریخ‌های 30 و 31 شهریور ماه ‌سال 1391 برگزار می‌شود.

وی متذکر شد: ثبت‌نام همه این آزمون‌ها ‌به ‌صورت الکترونیکی ‌و از طریق وب سایت انجام می‌گیرد و داوطلبان می‌توانند برای ثبت‌نام به آدرس‌ الکترونیکی WWW.inbr.ir (وب سایت دفتر امور مقررات‌ ملّی‌ ساختمان وزارت راه و شهرسازی) مراجعه کنند.

انتهای پیام/ن30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول