اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در کرمانشاه

پانزدهمین اجلاس هیئت عمومی سازمان نظام مهندسی پایان یافت

خبرگزاری فارس: پانزدهمین اجلاس هئیت عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور در کرمانشاه پایان یافت.

پانزدهمین اجلاس هیئت عمومی سازمان نظام مهندسی پایان یافت

به گزارش خبرنگار فارس از کرمانشاه، پانزدهمین اجلاس هئیت عمومی سازمان مهندسی ساختمان کشور در مجتمع فرهنگی –هنری انتظار با حضور رئیس سازمان نظام مهندسی کشور و جمعی از مسئولان نظام مهندسی کشور و مسئولان استانی کرمانشاه پایان یافت.

محسن قربانی، دبیر دبیرخانه پانزدهمین اجلاس هئیت عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور با ارائه گزارشی از مصوبات دو روزه اجلاس پرداخت و اظهار کرد: در پانزدهمین اجلاس هئیت عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور برنامه چشم‌انداز سازمان تدوین و اجرایی می‌شود.

قربانی از نتایج این اجلاس به واگذاری نظارت پروژه‌های عمرانی به سازمان نظام مهندسی استان‌ها اشاره کرد و گفت: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری توجه به ارکان خانه ایرانی اسلامی از مصوباتی بود که در این اجلاس مطرح و تصویب شد.

وی افزود: سازمان نظام مهندسی در کشور دارای یک ساختمان مستقل خواهد شد و شیوه‌نامه اجرایی نظام مهندسی برای بازنگری پیگیری می‌شود.

در ادامه این مراسم از حمایت‌کنندگان برگزاری این اجلاس و هئیت اجرایی استان کرمانشاه، دبیر اجلاس، دبیر اجرایی و برگزیدگان دومین المپیاد ورزشی سازمان نظام مهندسی تقدیر و تجلیل به‌‌عمل آمد..

همچنین در پایان قطعنامه پانزدهمین اجلاس هئیت عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور قرائت شد که بسط و گسترش سیاست فعالیت‌های سازمان نظام مهندسی، سیاست کلی نظام در ساخت و ساز و رشد معماری اسلامی و اقدام سریع در این راستا، بسط و گسترش فرهنگ بسیجی بر همکاری و تعامل بسیج مهندسین که از تاکیدات مقام معظم رهبری است، انتشار مجله علمی نظام مهندسی به زبان‌های فارسی و انگلیسی، برون‌سپاری اختیاراتی چون صدور پروانه توسط نظام مهندسی، صدور خدمات فنی و مهندسی و... گوشه‌هایی از این قطعنامه بود.

انتهای پیام/ی20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول