اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس:

مهندسی فرهنگی در جامعه نهادینه شود

خبرگزاری فارس: عضو کمیسیون فرهنگی و نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شواری اسلامی گفت: در عرصه تهاجم نرم دشمنان، مهندسی فرهنگی باید در جامعه نهادینه شود.

مهندسی فرهنگی در جامعه نهادینه شود

حجت‌الاسلام سیدمرتضی حسینی در حاشیه برپایی یادواره شهدای شهر شال در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بویین زهرا با بیان اینکه تمام دستگاه‌ها و نهاد‌های مختلف در کشور به اندازه توان خود موظف به اجرایی کردن طرح‌های فرهنگی و دینی هستند، اظهار کرد: نقش صدا و سیما، سازمان تبلیغات اسلامی و همچنین کانون‌های فرهنگی در امر بسیار مهم اشاعه فرهنگ والا و ارزشمند دینی بسیار زیاد است.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی افزود: همه وظیفه داریم تا با تلاش و همت خویش زمینه را برای ساختن ایرانی آباد و رونق یافته بر مبنای اصول و تعالیم اسلامی فراهم کنیم.

وی با بیان اینکه در شرایط کنونی لازم است تا با مدیریت صحیح و مهندسی جامع فرهنگی عرصه برای تعالی و رشد همه جانبه نظام اسلامی فراهم شود، تصریح کرد: این وظیفه متولیان و دست‌اندرکاران کشور است تا با برنامه‌ها و طرح‌های خود زمینه را برای اقتدار جمهوری اسلامی مهیا کرده و سبب توسعه بیشتر فرهنگی شوند.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رویه هجوم دشمنان امروز از تهاجم نظامی و سخت به هجوم فرهنگی تغییر یافته است، بیان کرد: امروز تمام ملت و به ویژه جوانان و نوجوانان وظیفه دارند تا با افزایش توان و اراده معنوی خویش مکر و فریب دشمنان در این بخش را خنثی کرده و پاسخی قاطع و دندان‌شکن به یاوه‌گویی‌های دشمنان بدهند.

حسینی با بیان اینکه یکی از محور‌هایی که دشمنان با جدیتی زیاد در جنگ نرم بر آن پافشاری می‌کنند، مسئله به فروپاشی کشاندن خانواده‌های سعادتمند اسلامی است، عنوان کرد: تربیت صحیح و دینی فرزندان باید همواره به عنوان اولویتی بسیار مهم در خانواده‌ها قرار داشته باشد تا به این دلیل عرصه‌ای خوب و مناسب برای رشد و پرورش فکری جوانان و نوجوانان فراهم شده و نقشه‌ها و دسیسه‌های استکبار در این حوزه نیز به شکست بیانجامد.

وی با اشاره به وجود برخی مشکلات در سیستم کشاورزی استان قزوین عنوان کرد: در حال حاضر کمبود آب مهم‌ترین دغدغه این استان بوده و مسئولان باید چاره‌ای اساسی را برای این منظور به کار ببندند تا در آینده‌ای نزدیک شاهد رونق هرچه بیشتر شاخصه‌های تولید و پیشرفت در بخش‌های مختلف استان قزوین باشیم.

انتهای پیام/ب۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول