اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار آبیک:

مهندسان ناظر به موقع گزارش تخلفات را اعلام کنند

خبرگزاری فارس: شهردار آبیک بر ارائه و اعلام به موقع گزارش تخلفات ساخت و ساز غیر مجاز از سوی مهندسان ناظر در این شهر تأکید کرد.

مهندسان ناظر به موقع گزارش تخلفات را اعلام کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک، علی یحیی‌پور عصر امروز در جلسه ستاد پیشگیری از ساخت و ساز غیر مجاز شهرستان آبیک در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان اظهار کرد: متأسفانه مهندسان ناظر پس از سه الی چهار روز از تخلفات مالکان ساخت و سازهای غیر مجاز گزارشات خود را ارائه می‌دهند که این امر سبب می‌شود مالکان پیشرفت بنای خود را به 70 درصد برسانند که منجر به جریمه مالکان می‌شود و دیگر نمی‌توانیم رأی تخریب صادر کنیم.

وی افزود: برخی ا‌ز مهندسان ناظر از شهرداری 10 روز برا‌‌ی مالکان مهلت می‌گیرند تا استحکام بنا ارائه کند که این امر تخلف مالکان را نیز به دنبال خواهد داشت.

این مسئول همکاری نیروی انتظامی را در زمینه جلوگیری از ساخت و ساز غیرمجاز با شهرداری ضروری دانست و تصریح کرد: درست است که با نیروی انتظامی قرارداد منعقد کرده‌ایم و هزینه پرداخت می‌کنیم ولی هزینه برا‌ی شهرداری ملاک نیست، بلکه به همکاری بیش از پیش نیروی انتظامی نیازمندیم.

رئیس شورای اسلامی شهر آبیک نیز در این جلسه گفت: متأسفانه برخی از پس‌روی‌ها و پیش‌روی‌ها در ساخت و سازها سیمای شهر را به هم ریخته است.

منیره اسکندری افزود: با توجه به کمبود زمین در شهر آبیک می‌طلبد که ساختمان‌ها هم سطح احداث شود که البته در زمینه ساخت و سازها با تراکم بیشتر مشکلی وجود ندارد ولی موضوع پارکینگ و محوطه حیاط نیز باید در نظر گرفته شود.

وی ادامه داد: در ساخت و سازهای مجاز در شهر آبیک باید مبلمان و زیباسازی رعایت شود تا به سیمای شهری لطمه وارد نشود.

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول