اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون عمرانی استانداری کرمانشاه:

سازمان نظام مهندسی برای سازماندهی نیروی انسانی چاره‌ای بیندیشد

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی استانداری کرمانشاه گفت: نیروی انسانی سرمایه هر ملت است لذا نظام مهندسی کشور فکری به حال سازماندهی مهندسین و نیروی انسانی کند.

سازمان نظام مهندسی برای سازماندهی نیروی انسانی چاره‌ای بیندیشد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه،حیدر مطاعی در پانزدهمین اجلاس هیئت عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور که در مجتمع فرهنگی هنری انتظار در حال برگزاری است، اظهار کرد: سازمان نظام مهندسی در مرحله حساسی از حیات سازمانی خود قرار دارد چراکه از یک سو با توقعات مردم و از سوی دیگر با تراکم مهندسان روبه‌رو است.

مطاعی تاکید کرد: نیروی انسانی سرمایه هر ملت است و نظام مهندسان کشور باید فکری برای سازماندهی مهندسان و نیروی انسانی به نحو احسن بیندیشد.

وی تصریح کرد: فرهنگ مشارکت باید از یک شعار به عمل تبدیل شود و همه به عنوان یک تیم عمل کنند چراکه ارتقا کمی و کیفی موجب افزایش ساخت‌و‌ساز است.

مطاعی گفت: مهندسان سازندگان این مملکت و حافظ جان و مال مردم هستند لذا باید در راستای ارتقا و بالا بردن کیفیت و استحکام  تلاش کنند زیرا ساخت‌و‌ساز سرمایه جاودان و ماندگار است.

وی مهندسان را چشم بصیرت مردم خواند و گفت: خدمات دولت را به گوش مردم رساندن همدلی و وحدت ایجاد می‌کند.

معاون عمرانی استانداری کرمانشاه خاطرنشان کرد: مهندسین ایرانی در هر جای دنیا حرف برای گفتن دارند و موفق عمل می‌کنند.

رئیس سازمان مهندسان استان کرمانشاه نیز در ادامه مهندسان را سکاندار صنعت ساختمان برشمرد و گفت: سازمان نظام مهندسی 6 هزار و 400 نفر عضو دارد.

سالاری تصریح کرد: در سالی که مزین است به نام تولید ملی‌، حمایت از کار و سرمایه ایرانی، نیروی انسانی بزرگترین سرمایه این نظام است لذا برای ارتقای کمی و کیفی سطح خدمات و گسترش خدمات نظام مهندسی‌، باید اشاعه فرهنگ اسلامی را در منطقه داشته باشیم.

انتهای پیام/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول