اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر اجرایی کنگره ملی مهندسی برق:

مهلت ارسال مقالات به کنگره ملی مهندسی برق و فناوری اطلاعات تمدید شد

خبرگزاری فارس: دبیر اجرایی کنگره ملی مهندسی برق، کامپیوتر و فناوری اطلاعات گفت: مهلت ارسال مقالات به کنگره ملی مهندسی برق، کامپیوتر و فناوری اطلاعات تا 10 مردادماه تمدید شد.

مهلت ارسال مقالات به کنگره ملی مهندسی برق و فناوری اطلاعات تمدید شد

فرهاد بشارتی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد، از تمدید مهلت ارسال مقالات به دبیر اجرایی کنگره ملی مهندسی برق، کامپیوتر و فناوری اطلاعات خبر داد و اظهار داشت: این مهلت تا 10 مردادماه سال جاری تمدید شده است.

دبیر اجرایی کنگره ملی مهندسی برق، کامپیوتر و فناوری اطلاعات آشنایی متخصصان و پژوهشگران دانشگاهی و مراکز پژوهشی و صنعتی کشور با یکدیگر و ایجاد پل‌های ارتباطی برای مبادله اطلاعات و ارائه فعالیت‎های علمی کشور در زمینه مهندسی برق و سایر زمینه‌های مرتبط  را از اهداف برگزاری این کنگره عنوان کرد.

بشارتی یکی از مهم‌ترین کارکردهای این کنگره را ایجاد انگیزه میان دانشجویان به منظور انجام فعالیت‌های پژوهشی دانست و افزود: کنگره ملی مهندسی برق، کامپیوتر و فناوری اطلاعات، 17 الی 19 آبان ماه 1391 توسط موسسه آموزش عالی خیام، در شهر مقدس مشهد برگزار می‌شود.

دبیر اجرایی کنگره ملی مهندسی برق، کامپیوتر و فناوری اطلاعات یادآور شد: علاقه‌مندان می‌توانند اصل مقالات خود را در یکی از 12 محور اصلی این کنگره با توجه به تمدید مهلت ارسال مقالات حداکثر تا 10 مرداد ماه به دبیرخانه ارسال کنند.

وی گفت: تمام اطلاعات مربوط به این کنگره، زمانبندی‌ها و اهداف پیش روی آن در پایگاه اینترنتی به آدرس WWW.CECIT.IR  قابل دسترسی است.

دبیر اجرایی کنگره ملی مهندسی برق، کامپیوتر و فناوری اطلاعات با اشاره به محورهای کنگره گفت: قدرت، کنترل، الکترونیک، مخابرات، مهندسی پزشکی، مهندسی نرم افزار و علوم کامپیوتر، بهینه‌سازی مصرف انرژی، مهندسی سخت‌افزار، مهندسی فناوری اطلاعات و ارتباطات، شبکه‌های کامپیوتری و اینترنت، ریاضیات و کاربرد آن در علوم کامپیوتر و فناوری اطلاعات، روش‌های نوین در سیستم برق ساختمان، روشنایی 12 محور اصلی این کنگره است.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول