اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از 24 تیر تا 5 شهریور ماه

طرح «مهندسان فردا» در خوزستان اجرا می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون فنی و آموزشی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان از برگزاری طرح «مهندسان فردا» در فصل تابستان خبر داد.

طرح «مهندسان فردا» در خوزستان اجرا می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی اداره کل فنی و حرفه‌ای خوزستان  شهرام ملایی اظهار کرد: به منظور آموزش مهارت‌های عملی به عنوان پایه و اساس برای توانمندسازی نیروی انسانی ماهر، متخصص و کارآفرین همچنین ایجاد زمینه‌های اشتغال قبل از ورود به دانشگاه طرح مهندسان فردا در چندین حرفه مهارتی برای دانش‌آموزان دوره‌های ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان و سایر نوجوانان و جوانان جویای مهارت در سطح آموزشگاه‌های آزاد و مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان اجرا می‌شود.

ملایی گفت: این طرح از تابستان امسال در رشته هایی همچون 4kIDS ،ICDL، انیمیشن، زیر دریایی و رباتیک مسیریاب برگزار می‌شود.

وی به اهداف اجرای این طرح اشاره کرد و افزود: حرکت در راستای تحقق شعار هر ایرانی یک مهارت، تقویت مسئولیت‌پذیری برای انجام کار و کارآفرینی، ارتقای اعتماد به نفس، تقویت روحیه کارگروهی و ترویج مهارت آموزی از اهداف اجرای این طرح هستند.

ملایی تصریح کرد: تربیت مهندسان کوچک در دوره‌های تابستانی سبب شناسایی نخبگان آینده و برنامه‌ریزی برای توسعه و تربیت آنها و در نهایت ایجاد اشتغال پایدار است.

معاون فنی و آموزشی در مورد ویژگی‌های دوره‌ها عنوان کرد: دوره‌های این طرح در هفته سه جلسه سه ساعته به صورت یک روز در میان و به مدت 35 روز از 24 تیر تا 5 شهریور برگزار می‌شود و طول دوره حضوری 50 ساعت و 40 ساعت نیز غیر حضوری می باشد.

 

شهرام ملایی گفت: برای شرکت کنندگان گواهینامه شرکت در دوره صادر می‌شود.

انتهای پیام/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول