اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان کنگان:

140 مسجد در کنگان غبارروبی شدند

خبرگزاری فارس: رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان کنگان گفت: به منظور استقبال از ماه مبارک رمضان، 140 مسجد در کنگان غبارروبی شدند.

140 مسجد در کنگان غبارروبی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از بندر کنگان حجت‌الاسلام رحیم اهرمی شامگاه یکشنبه در نشست با فعالان فرهنگی و مذهبی شهرستان کنگان اظهار داشت: ماه مبارک رمضان منشأ خیرات و برکات فراوانی است که همه ما باید خود را برای بهره‌مندی از این برکات آماده کنیم.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کنگان خاطر نشان کرد: خداوند با قرار دادن ماه مبارک رمضان انسان‌ها را به مسابقه‌ای برای آماده کردن روح خود در برابر خویش فرا خوانده و در این ماه است که میزان صبر و استقامت مردم محک می‌خورد.

اهرمی بیان کرد: ماه رمضان ماهی بزرگ و عظیم در محضر خداوند متعال و بزرگ مرتبه است و پیامبر گرامی اسلام (ص) بر بزرگداشت این ماه تاکید بسیار داشته و این ماه را ماه خداوند معرفی کرده است.

وی اضافه کرد: در شهرستان کنگان شرایط لازم به منظور استقبال از این ماه مبارک را فراهم آورده‌ایم و به بهترین شکل ممکن شاهد اجرای برنامه‌های مذهبی در این شهرستان خواهیم بود.

این مسئول بیان کرد: غبارروبی 140 مسجد در نقاط مختلف شهری و روستایی و بخش‌های مختلف شهرستان کنگان بخشی از خدماتی است که به منظور آماده‌سازی مساجد برای ورود به ماه مبارک رمضان شاهد آن بوده‌ایم.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کنگان متذکر شد: غبار‌روبی مساجد بهانه‌ای برای استقبال از بهترین و با فضیلت‌ترین ماه خداست و شاید این فرصتی باشد که با طهارت مساجد، بندگان خدا نیز همت کرده و با طهارت قلب خود، به میهمانی خداوند در ماه رمضان بروند.

اهرمی با بیان اینکه غبارروبی از مساجد به منزله استقبال از ماه مبارک رمضان است تصریح کرد: در این مراسم همه قشرهای مردم به ویژه جوانان با جارو کردن، گردگیری، عطر‌افشانی، غبار‌روبی و پاکیزگی مساجد به استقبال ماه پر فیض و برکت رمضان می‌روند.

وی با اشاره به نقش تبلیغات اسلامی شهرستان در غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان این شهرستان بیان کرد: مؤسسات و خانه‌های قرآن وابسته به این اداره برنامه‌های قابل قبولی در کارنامه کاری خود داشته و در اجرای برنامه‌های قرآنی تلاش مضاعفی دارند.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول