اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آستانه ماه مبارک رمضان انجام می‌شود

غبارروبی 88 مسجد در کردستان

خبرگزاری فارس: مسئول امور مساجد اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان گفت: در آستانه ماه مبارک رمضان 88 مسجد استان کردستان غبارروبی می‌شود.

غبارروبی 88 مسجد در کردستان

حجت‌الاسلام محمد مرادی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: از این تعداد 30 مسجد در شهرستان بیجار، 27 مسجد در شهرستان قروه، هفت مسجد در سریش‌آباد، چهار مسجد در کامیاران و در هر کدام از شهرستان‌های سنندج، سقز، مریوان، بانه، دلبران، دهگلان و دیواندره سه مسجد غبارروبی می‌شوند.

وی افزود: غبارروبی این تعداد مساجد از فردا آغاز و تا پایان ماه شعبان ادامه دارد.

وی خاطرنشان کرد: غبارروبی از مساجد یاد شده به همت کانون‌های فرهنگی ـ تبلیغی، هیئات مذهبی، موسسات قرآنی و مردم مومن استان کردستان انجام می‌شود.

مسئول امور مساجد اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان بیان کرد: با انجام دادن این عمل فضای مساجد برای انجام اعمال عبادی در ماه پربرکت رمضان برای نمازگزاران آماده می‌شود.

مرادی یادآور شد: با غبارروبی و عطرافشانی مساجد، نمازگزاران در ماه پربرکت رمضان اعمال عبادی و فریضه دینی خود را با آرامش روحی بیشتری انجام می‌دهند و این فرصت بسیار خوبی است تا مسلمانان ارتباط خود را با خداوند متعال محکم‌تر کنند.

وی اضافه کرد: این اقدام هر سال به مناسبت دهه نکوداشت مساجد در سطح استان کردستان با همکاری مردم به ویژه جوانان انجام می‌شود.

انتهای پیام/صا30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول