اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار بویین زهرا خبر داد

واگذاری 30 هزار نهال به شهروندان بویین زهرا

خبرگزاری فارس: شهردار بویین زهرا گفت: در طول اسفندماه سال گذشته تاکنون بیش از 30 هزار اصله نهال به شهروندان بویین زهرا واگذار شده است.

واگذاری 30 هزار نهال به شهروندان بویین زهرا

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا، علی صفری در جلسه فرهنگی شهرداری بویین زهرا با اشاره به اینکه در اسفند‌ماه سال 90 بیش از 30 هزار اصله نهال در راستای توسعه فضای سبز شهری در اختیار شهروندان بویین زهرایی قرار گرفت، اظهار کرد: با برنامه‌ریزی‌هایی که تا‌کنون در شهرداری بویین زهرا انجام گرفته است، امیدواریم طرح‌های جدیدی در ماه‌های آینده در حوزه خدمات شهری و عمومی در بخش مرکزی شهرستان بویین زهرا به مرحله اجرا برسد.

شهردار بویین زهرا با بیان اینکه به‌کارگیری و شناسایی پیمانکاران واجد شرایط برای حفظ و نگهداری فضای سبز عمومی و بوستان‌های سطح این شهر انجام شده است، افزود: تا‌کنون قرارداد‌هایی نیز با تعدادی از این پیمانکاران به مرحله انعقاد رسیده است.

وی با بیان اینکه سم‌پاشی فضای سبز عمومی به منظور جلوگیری از رشد و گسترش آفات طبیعی تصریح کرد: بسترسازی مناسب برای توسعه فضای طبیعی در شهر‌ها باید در اولویت برنامه‌های واحد‌های خدمات شهری قرار داشته باشد و همواره نیز مورد تأکید جدی قرار گیرد.

شهردار بویین زهرا ادامه داد: در سال جاری در حوزه کاشت درخت و درختچه نیز اقدامات مطلوبی قرار است به انجام برسد.

صفری با بیان اینکه در حوزه فرهنگی و اجتماعی نیز در این شهرداری فعالیت‌ها و برنامه‌های گسترده‌ای صورت گرفته است، عنوان کرد: برپایی جشنواره‌های سلامت و نشاط، نشر و توزیع محصولات ویژه فرهنگی و هنری، دعوت از اساتید و محققان علوم دینی، برگزاری همایش‌ها و سمینار‌های متنوع پیرامون آسیب‌شناسی اجتماعی و اجرای طرح زیباسازی میادین و دیوار‌های سطح از برنامه‌های شاخص این شهرداری در راستای سیاست توسعه خدمات شهری بوده است.

وی لزوم همکاری میان ارگان‌ها و ادارات برای ارائه خدمات مطلوب و مناسب‌تر به شهروندان و ارباب‌رجوع را مهم و اساسی عنوان و تصریح کرد: اگر نگاه جدی‌تری به مسائل و مشکلات مردم از سوی مدیران صورت گیرد، قطعا موانع و معضلات کلان نیز به طور تدریجی حل می‌شود.

شهردار بویین زهرا با اشاره به تدارک ویژه این شهرداری برای ورود به ماه مبارک رمضان عنوان کرد: امیدواریم که با همکاری شهروندان برنامه‌های متنوعی را در این ماه پرخیر و برکت بتوانیم در بخش مرکزی این شهرستان اجرا کنیم.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول