اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرمانداری بویین زهرا:

توسعه کشاورزی به اراده مسئولان بستگی دارد

خبرگزاری فارس: سرپرست فرمانداری شهرستان بویین زهرا گفت: توسعه بخش کشاورزی به اراده مسئولان و مردم کشور بستگی دارد.

توسعه کشاورزی به اراده مسئولان بستگی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا، احد احمدی در جلسه توسعه کشاورزی شهرستان بویین زهرا با اشاره به اینکه کشور امروز در مرحله رشد و شکوفایی همه‌جانبه قرار گرفته است، اظهار کرد: تمام ملت و مسئولان وظیفه دارند تا با تلاش و کوشش مضاعف عرصه را برای آبادانی و شکوه هر‌چه بیشتر نظام اسلامی در جهان مهیا کنند.

سرپرست فرمانداری شهرستان بویین زهرا افزود: توجه به تولید داخل همواره باید یکی از اصول بسیار مهم در بخش‌‌های مختلف قرار گرفته و همه برای تحقق و بر‌آورده شدن این مهم تلاش کنند.

وی با بیان این شهرستان در حوزه تولیدات محصولات کشاورزی رتبه و جایگاه بسیار خوبی را نسبت به شهرستان‌های دیگر استان قزوین دارد، تصریح کرد: توسعه بخش کشاورزی در کشور در سال‌های اخیر نشان‌دهنده این واقعیت است که عزم مسئولان و مدیران اجرایی دستگاه‌ها برای افزایش توان و ظرفیت‌های داخلی کشور به طور چشمگیری افزایش یافته است.

سرپرست فرمانداری شهرستان بویین زهرا لزوم تعامل میان ارگان‌ها و ادارات بویین زهرا با نهاد‌های متولی امر کشاورزی را بسیار مهم و ضروری دانست و بیان کرد: لازم است که در این زمینه هم با برنامه‌ریزی و همکاری قوی زمینه برای توسعه و پیشرفت فراهم شده و مقدمات رضایت بیشتر شهروندان فراهم شود.

احمدی به کارگیری شیوه‌های نوین در بخش کشاورزی را موجب افزایش تولید و برداشت محصولات عنوان کرد و افزود: استفاده از ابزارآلات نوین کشاورزی یکی از شیوه‌های متداول روز بوده و مسئولان کشاورزی در کشور ما نیز باید با همت گماردن به این مسئله میزان تولید را افزایش دهند.

وی با ارائه گزارشی پیرامون روند توسعه بخش کشاورزی در بخش مرکزی و دیگر بخش‌های این شهرستان در طول دو سال گذشته بیان کرد: در سال گذشته این شهرستان موفق شده چندین طرح مهم را در عرصه کشاورزی با همت مسئولان به مرحله اتمام رسانده و آن‌ها را به بهره‌برداری برساند.

سرپرست فرمانداری شهرستان بویین زهرا در خاتمه با اظهار امیدواری از فعالیت‌های انجام شده در حوزه صنعتی در شهرستان بویین زهرا خاطر‌نشان کرد: امروز وظیفه داریم که با به‌کارگیری تمام توان و انرژی خود عرصه را برای اقتدار و شکوفایی ایران اسلامی در بین کشور‌های دیگر مهیا کنیم.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول