اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شال:

اتحاد مسلمانان تفرقه‌های استکبار را نقش بر آب می‌کند

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهر شال گفت: اتحاد بین مسلمانان تفرقه‌های استکبار را برای همیشه نقش بر آب می‌کند.

اتحاد مسلمانان تفرقه‌های استکبار را نقش بر آب می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا، حجت‌الاسلام سیدهاشم موسوی‌شالی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر شال با بیان اینکه قدرت معنوی مسلمانان، امروز دشمنان را شکست داده است، اظهار کرد: امروز آحاد ملت و جوانان وظیفه دارند تا با حفظ روحیه بصیرت و برادری در خود عرصه را برای ظهور ارزش‌های انقلابی در جامعه آماده کرده و سبب تجلی اراده مسلمانان شوند.

امام جمعه شهر شال با تبریک ماه مبارک رمضان افزود: باید با افزایش عبادات و نیایش‌ها در این ماه مقدمات نزدیکی به سعادت و رستگاری را فراهم کرده و سبب خشنودی خداوند متعال شویم.

وی با اشاره به اقامه نخستین نماز جمعه در مرداد ماه سال 58 به امامت آیت‌الله سید محمود طالقانی در تهران تصریح کرد: امروز برپایی نماز جمعه در سراسر کشور بیانگر این است که ملت ایران با دین مبین اسلام اخت شده و در پناه تعالیم و آموزه‌های اسلامی به مبارزه با کافران و مستکبران می‌رود.

امام جمعه شهر شال با بیان اینکه تلاش دشمنان برای ایجاد تفرقه بین گروه‌های مختلف مسلمانان بیان کرد: لازم است که با افزایش هوشیاری و اراده خود در برابر توطئه‌چینان و کینه‌توزان، فریب‌ها و دسیسه‌های آنان را خنثی کرده و شکست دهیم.

موسوی‌شالی یادآور شد: ملت ایران اسلامی در برهه‌های مختلف زمانی نشان داده که همواره یار و یاور حقیقی و راستین ولایت بوده و در این مسیر نیز از هیچ توطئه و ابزار فریب‌دهنده دشمنان واهمه و ترس ندارد.

وی لزوم نگاه جدی‌تر مسئولان به مسائل فرهنگی در کشور را بسیار اساسی و مهم برشمرد و تصریح کرد: باید با سعی و دغدغه بیشتر عرصه را برای حل مشکلات و موانع نظام اسلامی در بخش‌های مختلف فراهم کنیم.

همچنین حجت‌الاسلام حسین انصاری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بخش رامند با اشاره به جوشش ملت‌های مسلمان در عربستان سعودی تصریح کرد: امروز به برکت دین مبین اسلام ملت‌های منطقه مسیر خود را یافته و با قدرت و اراده‌ای بسیار قوی در حال حرکت در این مسیر ارزشمند هستند.

امام جمعه بخش رامند عنوان کرد: ضرورتی که امروز احساس می‌شود این است که باید با افزایش سطح آگاهی و بصیرت در میان کشور‌های اسلامی مقدمات  تعالی و رشد همه‌جانبه در میان ملت‌های مسلمان فراهم شده تا نقشه‌های دشمنان از بین رفته و نابود شود.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول