اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ماموستا راستی:

حقوق بشر غربی وسیله‌ای برای تحقیر مسلمانان است

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت سنندج با محکوم کردن حمایت‌های کشورهای غربی از گروه‌های تروریستی و افراد بی‌دفاع در کشورهای در حال توسعه از حقوق بشر و قوانین این حوزه به‌عنوان امری برای تحقیر مسلمانان یاد کرد.

حقوق بشر غربی وسیله‌ای برای تحقیر مسلمانان است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، ماموستا امین راستی ظهر امروز در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر در مسجد جامع سنندج اظهار کرد: ایران اسلامی به‌عنوان مترقی‌ترین کشور از لحاظ نظام حکومتی مبتنی بر آموزه‌های الهی در جهان مطرح بوده و این مهم با تلاش و همت قوای سه‌گانه و زیر لوای منویات عالمانه مقام معظم رهبری میسر شده است.

وی افزود: در آیین مقدس اسلامی به جایگاه قضاوت و تلاش در راستای دفاع از مظلومان و مستضعفان تأکیدات بسیاری شده و در آیات و روایات بسیاری بر توجه جدی به این مهم امر شده است.

امام جمعه موقت سنندج تصریح کرد: نقش قضات در برقراری عدل و داد و امنیت پایدار در جامعه انکارناپذیر بوده و باید خادمان این عرصه همواره با شناخت درونی و بیرونی و علم و ادب و عملی مبتنی بر آموزه‌های الهی در مسیر خدمت به مردم گام بردارند.

ماموستا راستی افزود: خوشبختانه در ایران اسلامی به‌دلیل سالم بودن و پاک بودن حوزه قضایی و وجود قضاتی مؤمن، معتقد و مخلص شاهد رضایت عمومی از تلاش های فعالان این عرصه خطیر هستیم و امید است با احساس مسئولیت همیشگی قضات و تلاشگران قوه قضائیه همواره این مهم با قوت و اقتدار بیشتری به ایفای نقش بپردازد.

وی خاطرنشان کرد: مبحث حقوق بشر هم‌اکنون به‌عنوان بازیچه‌ای در دست کشورهای غربی برای تحمیل خواسته های نامشروعشان بر کشورهای جهان سوم و تحقیر مسلمانان در آمده و آنان با استفاده از این حربه برای تحقق خواسته‌های استعماریشان تلاش می‌کنند.

امام جمعه موقت سنندج اظهار داشت: حفظ کرامت انسان‌ها و احترام به حقوق بشر در آیین اسلام از جایگاه والایی برخوردار بوده و جبهه کفر و استکبار بدانند که با تحمیل سلیقه‌های ضد اسلامی و ضد دینی خود نخواهند توانست مسلمانان را زیر قوانین به اصطلاح حقوق بشری خود در بیاورند.

ماموستا راستی افزود: در حال حاضر به خاک و خون کشیدن مسلمانان و مردم بی‌دفاع از سراسر جهان به‌عنوان امری ساده و فعالیت ضد تروریستی توسط کشورهای استکبارگر تبدیل شده و اجرای آموزه‌های اسلامی و قوانین مبتنی بر قرآن کریم امری ضد حقوق بشری از نظر آنان به حساب می‌آید.

امام جمعه موقت سنندج در پایان تصریح کرد: مسلمانان براساس آموزه‌های دینی خویش هیچگاه ذلت و خواری را نخواهند پذیرفت و باید دشمنان اسلام بدانند که اگر به جان و مال مسلمین تعرضی کنند با سخت‌ترین جواب مواجه خواهند شد.

انتهای پیام/صا10/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول