اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بویین‌ زهرا:

مسلمانان با حفظ وحدت مقدمات ظهور منجی را فراهم ‌کنند

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان بویین‌ زهرا گفت: مسلمانان باید با حفظ وحدت و یکپارچگی مقدمات ظهور حضرت منجی (عج) را فراهم ‌کنند.

مسلمانان با حفظ وحدت مقدمات ظهور منجی را فراهم ‌کنند

حجت‌الاسلام محمد همایون زرینه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بویین‌زهرا ضمن تبریک اعیاد شعبانیه اظهار کرد: این ماه پر خیر و برکت فرصتی بسیار ارزشمند و مناسب برای خودسازی و تقویت معنوی است.

امام جمعه شهرستان بویین ‌زهرا با بیان اینکه مسلمانان و به ویژه شیعیان باید از ماه‌های شعبان و رجب حد‌اکثر بهره‌برداری و استفاده را داشته باشند، افزود: امیدواریم که خداوند متعال تمام نیایش‌ها و طاعات خالصانه ما را مورد توجه و مقبولیت قرار داده و زمینه قرب به ساحت مقدسش را فراهم کند.

وی با اشاره به اینکه اعتقاد به مهدویت امری مهم و اجتناب‌ناپذیر است، تصریح کرد: تمام مسلمان و شیعیان منتظر حضرت قائم هستند تا با ظهور خویش عدالت و عدل حقیقی را در سراسر جهان حکم‌فرما ساخته و ریشه تمام ظلم، فساد و تبعیض را از سراسر جهان برکنده و انسان‌ها را از قید و بند شیاطین نجات دهد.

امام جمعه شهرستان بویین‌ زهرا ادامه داد: امام عصر (عج) هنگامی که ظهور می‌کنند تمام مستکبران و زورگویان عامل را شکست داده و حق و راستی واقعی را در میان مسلمین حاکم می‌سازند.

زرینه با بیان اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی یاران امروز در پناه توجهات و دستگیری‌های امام عصر (عج) به توفیقات و سعادت‌های بسیاری دست‌یافته و اقتدار خود را در میان ابر‌قدرت‌های جهانی محفوظ کرده ‌است، عنوان کرد: مسلمانان امروز باید با وحدت، انسجام، یکپارچگی و قدرت معنوی هر چه بیشتر خویش در راستای اشاعه فرهنگ و سیره نبوی در جهان گام برداشته و مقدمات ایجاد جوامعی سالم و عزت‌مند را مهیا کرده و همچنین دشمنان را خوار و ذلیل کنند.

الغدیر کتابی که مدافع ارزش‌های شیعیان است

وی با اشاره به اینکه کتاب بسیار ارزشمند، گرانمایه و پر محتوای الغدیر حاوی مطالب و آثار بسیاری پیرامون ائمه و بزرگان دینی است، تصریح کرد: این کتاب یکی از مدافعان اصلی و حقیقی اصول و ارزش‌های شیعیان بوده و همواره از دستاورد‌های دینی و انقلابی مسلمانان پاسداری کرده است.

امام جمعه شهرستان بویین زهرا در خاتمه با تبریک سالروز ولادت حضرت علی‌اکبر (ع) و آغاز هفته جوان اظهار کرد: جوانان و نوجوانان جامعه اسلامی ما امروز با ایمان و تلاش مداوم موجب پیشرفت کشور شده و دشمنان را در اهداف ضد ارزشی و فرهنگی خویش ناکام می‌گذارند.

انتهای پیام/ب۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول