اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بویین‌ زهرا:

احیای فرهنگ اسلامی موجب تعالی مسلمانان می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بویین‌ زهرا گفت: احیای فرهنگ اسلامی در جامعه موجب تعالی و رشد مسلمانان می‌شود.

احیای فرهنگ اسلامی موجب تعالی مسلمانان می‌شود

ناصر ایزدفر عصر امروز در حاشیه بازدید از یک نمایشگاه فرهنگی و هنری در بخش مرکزی شهرستان بویین زهرا در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بویین‌ زهرا با بیان اینکه شهرستان بویین‌ زهرا از ظرفیت‌های بالقوه‌ای در حوزه فرهنگ و هنر دینی برخوردار است، اظهار کرد: باید با توجه و نگاه بیشتر از سوی مسئولان و به ویژه فرماندار شهرستان زمینه برای شکوفایی استعداد‌های هنری جوانان بویین‌ زهرایی فراهم شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بویین زهرا با بیان اینکه سرانه فضاهای فرهنگی و هنری در چند سال اخیر در بویین‌ زهرا رشد چشمگیر و قابل توجهی یافته است، افزود: امیدواریم که تلاش‌ها و حمایت‌های بیشتر مسئولان، روند توسعه و پیشرفت فرهنگی در این شهرستان وسیع‌تر شده و ادامه یابد.

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری همواره تاکید و اهتمام ویژه‌ای را نسبت به گسترش و احیای هرچه بیشتر مقوله فرهنگ و هنر دینی دارند، بیان کرد: این توجه و تأکیدات ویژه معظم‌له وظایف متولیان و مسئولان امر فرهنگ و هنر را در سطح کشور بسیار سنگین‌تر و حیاتی‌‌تر کرده است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بویین‌زهرا با بیان اینکه فرهنگ ناب و حقیقی دینی در حقیقت جزو عناصر پیش‌زمینه‌ برای تعالی، رشد و شکوفایی مسلمانان است، تصریح کرد: توجه جدی‌ و عملی‌ به فرهنگ والای دین باید در اولویت وظایف و مسئولیت‌های دست‌اندرکاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران قرار داشته باشد و همواره به این مهم توجه ویژه شود.

ایزدفر با اظهار رضایت‌مندی از فعالیت‌ها و برنامه‌های انجام شده در جامعه در راستای توسعه امور فرهنگی و زیربنایی اذعان کرد: قطعا با همین اراده و عزم راسخ می‌توان به قله‌های بلند اقتدار و عزت فرهنگی در جهان دست‌ یافت و دشمنان و مستکبران عالم را خوار و ذلیل کرد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر بیش از هفت کانون در این شهرستان فعال هستند، عنوان کرد: تاکنون بیش از 25 کانون و محفل فرهنگی و هنری مساجد و امکان مذهبی نیز توسط کارشناسان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با همکاری نهادهای فرهنگی دیگر مورد تأیید قرار گرفته و به ثبت رسمی رسیده است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بویین‌ زهرا خاطرنشان کرد: امیدواریم که با حمایت‌های ویژه مسئولان از طرح‌های فرهنگی زمینه برای شکوفایی استعدادهای همه جانبه جوانان و نوجوانان نظام اسلامی فراهم شود.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول