اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بنیاد شهید بویین‌ زهرا:

قدرت معنوی مسلمانان لرزه بر اندام مستکبران می‌اندازد

خبرگزاری فارس: رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بویین ‌زهرا گفت: قدرت معنوی مسلمانان همواره لرزه بر اندام تمام مستکبران و دشمنان در جهان می‌اندازد.

قدرت معنوی مسلمانان لرزه بر اندام مستکبران می‌اندازد

سجاد اینانلو امروز در دیدار با جمعی از خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر شهرستان بویین ‌زهرا با تبریک سالروز ولادت امام عصر (عج) اظهار کرد: ائمه اطهار همواره به مسلمانان و به ویژه شیعیان سفارش کرده‌اند که با تقوا و پرهیز از انجام گناه زمینه را برای ایجاد و برپایی جامعه‌ای سعادت‌مند و منتظر آماده کرده و موجب شکست دشمنان در اهداف و برنامه‌های خود شوند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بویین ‌زهرا با بیان اینکه افراط و تفریط در هر کاری موجب شکست و خسران می‌شود، افزود: قطعا مسلمانان امروز با قدرت معنوی و شجاعت مثال زدنی خود در جهان مستکبران را شکست داده و پرچم پر افتخار اسلام را به برافراشته نگاه می‌دارند.

وی با بیان اینکه دلاوری‌ها و رشادت‌های رزمندگان اسلام در ایام دفاع مقدس موجب هراس دشمنان شد و مسیر پیروزی و اقتدار را برای ملت همیشه جاوید ایران اسلامی هموار و آسان کرد، تصریح کرد: وظیفه‌ای که امروز بر دوش تک تک ملت و به ویژه جوانان نسل‌های سوم و چهارم انقلاب قرار دارد، این است که با تبعیت از ولایت فقیه و حرکت در مسیر انقلاب اسلامی زمینه را برای عزت و سرافرازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در جهان آماده کرده و سبب دفع تجاوزان و زیاده‌خواهی‌های غرب و استکبار شوند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بویین‌ زهرا ضرورت افزایش بصیرت و روحیه آگاهی در خود را یکی از وظایف بسیار حیاتی در شرایط کنونی کشور عنوان و بیان کرد: مقام معظم رهبری همواره آحاد ملت و به ویژه جوانان و نوجوانان در کشور را دعوت به افزایش بصیرت و روحیه انسجام می‌کنند.

وی حضور یکپارچه و سراسری در صحنه‌های مختلف را مهم‌ترین و اصلی‌ترین راه غلبه بر کینه‌توزی‌ها و دسیسه‌های غرب و استکبار دانست و خاطرنشان کرد: یکی از آموزه‌های بسیار مهم و ارزشمند دین مبین اسلام به همه مسلمانان این است که با افزایش توان و ظرفیت خویش باید زمینه را برای شکست تمام کافران و مشرکان در سراسر جهان فراهم کرد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بویین ‌زهرا در خاتمه با بیان اینکه خدمت‌رسانی بی منت به خانواده‌های معظم شهدا در اولویت وظایف و برنامه‌های دست‌اندرکاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران قرار دارد، تاکید کرد: شهدا با از جان گذشتگی در برابر دشمنان، اقتدار کشور را تضمین کرد‌ند و امروز وظیفه ما این است که با ایمان قوی، ادامه دهنده راه معنوی آنان باشیم.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول