اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت اراک:

سردمداران مدعی اسلام از تاخت و تاز بر مسلمانان ابایی ندارند

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت اراک گفت: سردمداران و زورمدارن که ادعای اسلام هم دارند به دنبال حفظ جایگاه و حکومت خود از تاخت و تاز بر مسلمانان و مردم مظلوم ابایی ندارند.

سردمداران مدعی اسلام از تاخت و تاز بر مسلمانان ابایی ندارند

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک حجت‌الاسلام والمسلمین سید علی حسینی‌پور در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه امروز اراک با بیان اینکه در عالم اسلام هم حاکمان و افرادی مانند حاکمان عربستان و بحرین پیدا می‌شوند که بقای خود را در ظلم به مردم بی‌گناه می‌دانند اظهار داشت: با این همه قدرت‌نمایی‌ها و زورگویی‌ها آنان امروز در ضعف و زبونی به سر می‌برند و هر لحظه بیم دچار شدن به سرنوشت قذافی‌ها و مبارک‌ها، خواب را بر آنان حرام کرده است.

وی تصریح کرد: امروز در مصر هم نظامیان دست از سر مردم بر نمی‌دارند و برای ماندگاری خود دست به هر توطئه‌ای می‌زنند اما مردم مصر با انتخاب رئیس جمهور اسلام‌گرا به همه ثابت کردند که زیر بار زور مستکبران و توطئه‌های اسرائیل غاصب نخواهند رفت.

امام جمعه موقت اراک افزود: تمام آزادیخواهان دنیا بدانند و دلهره نداشته باشند که اسلام و پیروان تشییع پیروز میدان حق و باطل هستند که این بشارت خداوند است.

حسینی‌پور به توطئه‌های مختلف استکبار جهانی از بدو پیروزی انقلاب علیه نظام اسلامی اشاره کرد و بیان داشت: کودتا‌های گوناگون مانند کودتای نوژه، جنگ تحمیلی، حمایت از منافقان داخلی و خارجی، تهدید، تحریم و... که از سوی دشمنان زبون برای براندازی نظام اسلامی صورت می‌گرفت و همچنین این توطئه‌ها ادامه دارد با رهنمود‌های مقام معظم رهبری خنثی شده است.

وی به خنثی شدن توطئه‌ها، تهدید‌ها و تحریم‌های دشمنان با رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب و با تفکرات و استعدادهای جوانان و دانشمندان فرهیخته ایرانی و حضور دانشمندان و علما در مجامع علمی، فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی اشاره کرد و گفت: جمهوری اسلامی با وجود این توانمندی‌ها توانسته است اقتدار ایران را به جهانیان ثابت کرده و جایگاه کشور را در منطقه تثبیت کند.

وی با بیان اینکه روز 21 تیر ماه روز حجاب و عفاف است گفت: هر کاری که در رابطه با زنان صورت می‌گیرد باید رکن اصلی و اساسی آن دفاع از حجاب و عفاف زنان باشد.

امام جمعه موقت اراک با اشاره به اینکه پرداختن به امر به معروف و نهی از منکر بر همگان واجب است اظهار کرد: بعضی‌ها که فکر می‌کنند دوستدار مقام و منزلت زنان در جامعه هستند متاسفانه با برنامه‌ریزی‌های غلط خود نشان می‌دهند که با عفاف زنان مخالف می‌باشند.

حسینی‌پور ادامه داد: حجاب و عفاف جامعه را از هر گزندی مصون نگاه می‌دارد و ارزش و جایگاه زنان که تربیت‌کنندگان فرزندان این مرز و بوم هستند را حفظ می‌کند.   

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به میلاد حضرت مهدی(عج) و اینکه امام عصر(عج) صاحب واقعی اسلام و برقرار کننده عدل و عدالت در جهان است افزود: ایمان، سازش نکردن با دشمنان خدا، پایداری نسبت به ارزش‌های اسلامی و دوری از گناه از جمله ویژگی‌های دوستداران و منتظران حضرت مهدی(عج) است.

امام جمعه موقت اراک یادآور شد: دوستی و اطاعت یکی از وظایف خطیر منتظران امام عصر(عج) است که باید به این دو مهم توجه کرد.

حسینی‌پور با اشاره به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان از مردم و مسئولان خواست تا با تمیز کردن، غبارروبی و عطرآگین کردن مساجد با روحیه و آمادگی مضاعف به استقبال این ماه پر خیر و برکت بروند.  

انتهای پیام/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول