اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد بویین زهرا:

هنر دینی موجب رشد همه‌جانبه مسلمانان می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بویین زهرا گفت: هنر دینی موجب تعالی و رشد همه‌جانبه مسلمانان می‌شود.

هنر دینی موجب رشد همه‌جانبه مسلمانان می‌شود

ناصر ایزد‌فر در حاشیه برپایی همایش فرهنگ اسلامی بویین زهرا در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بویین زهرا با اشاره به اینکه در حال حاضر بیش از 25 کانون‌ فرهنگی و هنری در مساجد این شهرستان مشغول به فعالیت و برنامه‌سازی برای جوانان و نوجوانان هستند، اظهار کرد: با برنامه‌ریزی‌هایی که تا‌کنون صورت گرفته، قرار است برنامه‌های متنوعی از سوی این کانون‌ها در سال جاری در راستای اشاعه فرهنگ و هنر اسلامی در سطح این شهرستان به اجرا در‌آید.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بویین زهرا افزود: امیدواریم که با تعامل و هماهنگی میان مسئولان و مدیران فرهنگی در کشور زمینه برای قدرت‌نمایی و اقتدار کشور در عرصه فرهنگی فراهم شود.

وی با بیان اینکه هنر و فرهنگ اسلامی موجب تعالی و رشد معنوی می‌شود، تصریح کرد: باید از تمام ظرفیت‌ها و عرصه‌های مختلف برای احیا و اشاعه کامل فرهنگ والا و ارزشمند دینی در کشور استفاده کنیم.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بویین زهرا با بیان اینکه تا‌کنون فعالیت‌ها و اقدامات متنوعی در این شهرستان در راستای برنامه‌سازی مفید و سودمند برای جوانان صورت گرفته است، بیان کرد: لازم است که مدیران شهرستانی با نگاه عمیق‌تر به مسائل حوزه فرهنگی و دینی کشور پرداخته و از نگاه‌های سطحی و غیر مسئولانه بپرهیزند.

ایزدفر با اشاره به افزایش شاخصه‌های فرهنگی در کشور و لزوم ترویج هر‌چه بیشتر مبانی اجتماعی در بین جوانان عنوان کرد: امروز یکی از ضروریت‌ها در بخش آموزش مدیریتی این است که با مدیریت و علم صحیح عرصه برای توانمند‌سازی نهاد‌های غیر فعال فراهم شده و اقتدار کشور افزایش یابد.

وی هجوم دشمنان در عرصه شبیخون فرهنگی را زنگ هشداری جدی برای مسئولان دانست و تصریح کرد: اگر مدیران فرهنگی چاره‌ای اساسی برای دفع حملات ضد فرهنگی و ارزشی دشمنان وضع نکنند، قطعا دشمنان و معاندان با تبلیغات و دسیسه‌های شوم خود موجب انحطاط و از بین رفتن اعتقادات و ارزش‌های نظام اسلام شده و جوانان کشور را از درون مورد هجوم قرار می‌دهند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بویین زهرا افزود: امیدورایم که با سعی و تلاش مضاعف رشد و شکوفایی ملت ایران رقم خورده و دشمنان خوار و ذلیل شوند.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول