اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده مرزبانی گیلان خبر داد

افزایش دستگیری عابران غیرمجاز از مرزهای گیلان

خبرگزاری فارس: فرمانده مرزبانی گیلان از افزایش دستگیری 190 درصدی عابران غیرمجاز از ابتدای سال جاری تاکنون از مرزهای این استان خبر داد.

افزایش دستگیری عابران غیرمجاز از مرزهای گیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سید یوسف مرتضوی در جمع کارکنان مرزبانی گیلان با تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان اظهار داشت: استان گیلان با توجه به تعامل بسیار خوب مسئولان از امنیت مطلوبی برخوردار است.

وی به تعامل خوب مرزنشینان گیلان با مرزبانی اشاره کرد و افزود: مرزبانی گیلان با رصد تمام رفتارهای فرا مرزی و داخلی در سایه تعامل و تفاهم سازنده با کشورهای همسایه اجازه تعرض و ناامنی در مرزها را نمی‌دهد.

مرتضوی از افزایش کشف 230 درصدی مواد مخدر از ابتدای سال جاری تاکنون نسبت به مدت مشابه سال گذشته در مرزهای گیلان خبر داد و تصریح کرد: کشف سلاح غیرمجاز در مدت مذکور 400 درصد افزایش داشته است.

فرمانده مرزبانی گیلان با اشاره به افزایش کشف 107 درصدی مشروبات الکلی در چهار ماه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته، عنوان کرد: کشف کالای دخانی در مدت مذکور 60 درصد افزایش دارد.

وی کشف تجهیزات ماهواره از ابتدای سال جاری تاکنون نسبت به مدت مشابه سال گذشته در گیلان را با 150 درصد افزایش عنوان کرد و گفت: دستگیری عابران غیرمجاز از مرزهای استان در مدت مذکور 190 درصد افزایش را نشان می‌دهد.

مرتضوی ملاقات‌های مرزی در گیلان در چهار ماه نخست سال جاری را با افزایش 74 درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته دانست و خاطرنشان کرد: هفت کیلومتر نوار مرزی گیلان در مدت مذکور به صورت صد درصد با سیم خاردار انسداد فیزیکی شده است.

فرمانده مرزبانی گیلان به گازرسانی هشت باب برجک مرزی از ابتدای سال جاری تاکنون اشاره کرد و یادآور شد: ولتاژ برق سه پاسگاه به طور صد درصد افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه حفاظت فیزیکی دو پاسگاه مرزی از ابتدای سال جاری تاکنون به طور صد درصد انجام شده، گفت: پروژه‌های عمرانی در دست اقدام مرزبانی گیلان بین 40 تا 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

این مسئول احداث هشت باب واحد مسکونی برای کارکنان مرزبانی گیلان را از جمله اقدام‌های این نیرو برشمرد و اذعان داشت: گازرسانی به 12 برجک مرزی استان در حال انجام است.

فرمانده مرزبانی گیلان، انسداد فیزیکی چهار کیلومتر مرز و حفاظت فیزیکی چهار پاسگاه مرزبانی را از دیگر طرح‌های در حال اقدام در سال جاری عنوان کرد.

انتهای پیام/ن20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول