اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار شهر راز:

شهربازی در شهر مرزی راز احداث می‌شود

خبرگزاری فارس: شهردار راز از احداث شهربازی در شهر مرزی راز در سال جاری خبر داد.

شهربازی در شهر مرزی راز احداث می‌شود

محمد مویدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار کرد: احداث شهربازی جزو برنامه‌های امسال شهرداری راز به شمار می‌رود.

وی افزود: با شرکت‌های تولیدکننده تجهیزات شهربازی نیز در این زمینه مذاکرات به عمل آمده است. شهر مرزی راز نخستین شهر مرزی خراسان‌شمالی بوده که دارای شهربازی خواهد شد.

مویدی با بیان اینکه این منطقه محروم از کم‌ترین امکانات رفاهی و فرهنگی برخوردار است، اظهار امیدواری کرد تا با اجرای این پروژه‌ها بخشی از اوقات فراغت مردم در این حوزه سپری شود.

شهردار راز همچنین آسفالت معابر، پل دو دهنه ورودی و همچنین پارک صخره‌ای را از دیگر برنامه‌های امسال این شهرداری عنوان کرد.

وی با بیان اینکه پارک صخره‌ای راز به خاطر استفاده از فضای صخره در نوع خود بی‌نظیر است، گفت:‌ اعتبارات خوبی برای اجرای این پارک در سال جاری پیش بینی شده است.

مویدی در بخش دیگری با اشاره به قرار گرفتن شهر راز در بین دو کوه تصریح کرد: به همین خاطر با هر بارش مشکلات زیادی در این شهر ایجاد می‌شود.

وی با اشاره به ساماندهی بخشی از رودخانه‌های حواشی این شهر گفت: با این وجود با هر بار بارش سیلاب و رسوب در شهر جاری که مشکلات زیادی را برای شهرداری ایجاد کرده است.

انتهای پیام/خ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول