اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دفتر فعالیت‌های فرهنگی وزارت ارشاد:

گسترش مرزهای علمی در حوزه‌های هنر ضروری است

خبرگزاری فارس: مدیرکل دفتر توسعه فعالیت‌های فرهنگی هنری وزارت ارشاد گفت: افزایش گسترش مرزهای علمی کشور در حوزه‌های هنر، زبان و تکنولوژی از اهمیتی ویژه‌ای در زمینه بین‌الملل و توسعه علمی کشور برخوردار است.

گسترش مرزهای علمی در حوزه‌های هنر ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، عیسی کشاورز ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در کنار وظایف بزرگ خود در حوزه‌های متنوع فرهنگ و هنر، همواره به بحث آموزش، توجه به پرورش استعدادها و ایجاد فرصت‌های لازم برای پرورش دانشجویان و علاقه‌مندان به عرصه هنر در رشته‌های علمی توجه ویژه داشته است.

وی با اشاره به فعالیت‌های هنری وزارت ارشاد در سطح بین‌الملل، افزود: مهم‌ترین رویکرد وزارت ارشاد در عرصه فرهنگی و هنری به دانشگاه‌ها اختصاص دارد و امیدواریم این همایش بتوانند جایگاه خود را با تلاش مضاعف مسئولان پیدا کند تا توسعه مطلوبی در این عرصه در کشور حاصل شود.

کشاورز خاطرنشان کرد: همایش بین‌المللی هنر، زبان و تکنولوژی که به ابتکار، همت و با محوریت دانشکده فرهنگ و هنر شماره یک خراسان رضوی برگزار می‌شود از پشتیبانی دفتر آموزش و توسعه فعالیت‌های فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، استانداری خراسان‌رضوی، معاونت پژوهشی دانشگاه جامع علمی کاربردی، موسسه آیسیسکو و موسسه اکو و دیگر سازمان‌ها و نهادهای ذی‌ربط برخوردار است.

وی با تاکید بر نقش حمایت کننده وزارت ارشاد اسلامی تصریح کرد: باید ظرفیت و توانایی دانشگاه جامع علمی کاربردی و دیگر سازمان‌های مرتبط را توسعه دهیم.

کشاورز اضافه کرد: نشست‌هایی در حاشیه این همایش در راستای نقش و عملکرد با حضور مسئولان دانشگاه‌های علمی کاربردی و مراکز فرهنگ و هنر سراسر کشور که بیش از 70 هزار دانشجو در این مراکز در حوزه فرهنگ و هنر مشغول به تحصیل هستند مورد بررسی قرار خواهد گرفت، برگزار می‌شود.

مدیرکل دفتر آموزش و توسعه فعالیت‌های فرهنگی هنری وزارت فرهنگ و ارشاد گفت: از مدیران آموزش و ادارات کل سراسر کشور برای بررسی آخرین وضعیت مراحل آموزشی و اقدامات یک سال گذشته در امر آموزش دعوت شده است.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول