اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان ری:

سفر چهارم هیئت دولت مکمل سفرهای استانی است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان ری با اشاره به خیرات و برکات سفرهای استانی هیئت دولت گفت: دور چهارم سفرهای استانی هیئت دولت مکمل سه سفر دیگر است.

سفر چهارم هیئت دولت مکمل سفرهای استانی است

امیرحسین باقرنژاد در حاشیه سفر هیئت دولت به ری در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران اظهار داشت: به ‌لطف خدا امروز چهارشنبه 28 تیر ماه 91 سفر چهارم هیئت دولت به شهرستان ری صورت گرفت. مردم غیور شهرستان ری مستقبل خوبی برای هیئت دولت هستند.

فرماندار شهرستان ری افزود: این سفر همچون سه سفر قبلی منشأ اثر و خیر و برکت است و دیدار مردم با وزیران، مسئولان و معاونان رئیس جمهور و دیدار چهره به چهره آنها با هیئت دولت منجر به قوت قلب آنها می‌شود.

وی در ادامه عنوان کرد: ارتباط نزدیک و صمیمی مسئولان مورد تأیید دین و شریعت است و در دین مبین اسلام به آن تأکید شده است.

باقرنژاد در ارتباط با پیشرفت مصوبات سه سفر گذشته هیئت دولت به استان تهران گفت: در سفرهای گذشته با نگاه به تأمین نیازهای شهرستان ری در سفر اول بالغ بر 157 میلیارد ریال اعتبار به ری اختصاص یافت و 98 درصد پروژه‌ها و مصوبات این دوره اجرایی شده و دو درصد باقی مانده معطوف به پروژه‌های زمان‌بر است.

فرماندار شهرستان ری تأکید کرد: تاکنون 75 درصد مصوبات سفر دوم نهایی شده و به بهره‌برداری رسیده است و مابقی آن تا پایان سال 91 انجام می‌شود.

وی در تشریح پیشرفت مصوبات سفر سوم هیئت دولت به ری خاطرنشان کرد: 35 درصد مصوبات دور سوم سفر هیئت دولت به دلیل اینکه به تازگی آغاز شده و زمان زیادی برای سهم دستگاه‌ها در اجرای پروژه‌ها نگذشته، اجرایی شده است و بخش عمده‌ای از این مصوبات تا پایان دولت دهم اجرایی می‌شود.

فرماندار شهرستان ری در پایان دور چهارم سفرهای استانی را مکمل سه سفر دیگر دانست و تصریح کرد: دور چهارم سفرهای استانی معطوف به پیگیری انجام و عدم انجام مصوبات سفر هیئت دولت است و در این سفر تلاش می‌شود موانع موجود بر سر راه مصوبات برطرف، و برای آنها تعیین تکلیف و در صورت نیاز به اعتبارات تکمیلی تصمیم‌سازی شود. 

انتهای پیام/ب20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول