اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم شوشتر در مجلس:

حمایت از تشکل‌های غیردولتی در بخش فرهنگ افزایش یابد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شوشتر در مجلس گفت: حمایت از تشکل‌های غیردولتی در بخش فرهنگ و امور اجتماعی باید افزایش یابد.

حمایت از تشکل‌های غیردولتی در بخش فرهنگ افزایش یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، حجت‌الاسلام سیدمحمد سادات ابراهیمی صبح امروز در بازدید از خانه جوان شوشتر اظهار داشت: حمایت از تشکل‌های غیردولتی در سطح شهرستان شوشتر می‌تواند در ارتقای سطح فرهنگی جامعه تأثیر بسیار زیادی داشته باشد.

وی افزود: حمایت از این تشکل‌ها برای فعالیت‌های فرهنگی به نوعی یاری رساندن به متولیان فرهنگی است و باید از این تشکل‌ها در جامعه حمایت بیشتری شود.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه این تشکل‌ها می‌توانند بار زیادی از مسئولیت دستگاه‌های دولتی را بردوش بکشند، خاطرنشان کرد: تشکل‌های غیردولتی در کشورهای اروپایی رکن اساسی فعالیت‌های فرهنگی به شمار می‌آیند و دولت در این بخش فعالیت چندانی ندارد.

سادات ابراهیمی افزود: ایفای نقش مردم در هر امری سبب توسعه در آن بخش می‌شود و به این دلیل باید کوشید تا تشکل‌های فرهنگی به صورت غیر دولتی در سطح جامعه فعالیت کنند و مسئولان نیز برای رشد و توانمندی این تشکل‌ها برای ایفای نقش آنها زمینه را فراهم کنند.

نماینده مردم شهرستان‌های شوشتر و گتوند تأکید کرد: کمک‌های مالی، اقلام فرهنگی و ... به این تشکل‌ها سبب می‌شود تا مردم در انجام امور فرهنگی گام بردارند و باید زمینه را با کوتاه کردن بروکراسی اداری فراهم کرد و از معطل کردن تشکل‌ها در پیچ و خم‌های اداری جلوگیری کرد.

انتهای پیام/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول