اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد:

18 درصد از کمک‌های دولت به اتوبوسرانی محقق شده است

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: بیش از 17.75 درصد از کمک‌هایی که دولت قولش را به سازمان اتوبوسرانی داده بود محقق شده‌ است.

18 درصد از کمک‌های دولت به اتوبوسرانی محقق شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، عباس شیر محمدی ظهر امروز در جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد که در تالار اجتماعات شورای اسلامی شهر مشهد برگزار شد اظهار کرد: به بیان دیگر از 500 دستگاه اتوبوسی که قرار بود به اتوبوسرانی مشهد بدهند 100 عدد آن محقق شده است.

وی در زمینه درآمدهای اتوبوس‌رانی تصریح کرد: 103 درصد درآمد مصوب فروش بلیت ،‌ 185 درصد مصوب دربستی و 114 درصد درآمد مصوب تبلیغات بدنه‌های اتوبوس‌ها در این سازمان به‌دست آمده است.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد در این راستا ادامه داد: همچنین باید از طریق شهرداری 91 میلیارد تومان به این سازمان اختصاص داده می‌شود که در 80 میلیارد ان محقق شده است.

وی در ادامه با اشاره به تفریغ بودجه سازمان فردوس‌ها اظهار کرد: شهرداری در بودجه سال 91، 120 هکتار را برای ایجاد آرامستان در حاشیه کشف‌رود در نظر گرفته است که تا کنون 40 هکتار ان تملک شده است و بقیه ان هم تملک می‌شود و اولین اقدام احداث غسال‌خانه در آن است.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد در ادامه با اشاره به اشکالاتی که حساب‌رسان به این سازمان گرفته‌اند خاطرنشان کرد: طبق قانون باید سرمایه سازمان را افزایش دهند تا سود ضرر و زیان بیشتر از سرمایه نشود و همچنین مالیات بر ارزش افزوده را نیز باید پرداخت کنند.

شیر محمدی در ادامه با اشاره به تفریغ بودجه در پایانه مسافربری اظهار کرد: کارشناسان در این زمینه به 3 نکته توجه کرده‌اند که مهمترین انها این است که باید کاری کنند که سازمان پایانه‌ها به صورت یک سازمان ضررده مشخص نشود.

وی در این راستا تاکید کرد: باید از شرکت سمگا که واحدهای تجاری پایانه را در اختیار دارد حقوق سازمان مطالبه شود و همچنین باید اظهارنامه‌های مالیاتی را تسلیم کنند و امور مالیاتی خود را انجام دهند.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد درباره تفریغ بودجه سازمان آتش‌نشانی نیز اظهار کرد: در این سازمان مغایرت شدیدی دیده نشد و فقط یک ایراد قانونی حساب‌رسان از آن گرفتند و آن این بود که باید سرمایه از ضرر و زیان بالاتر باشد.

شیرمحمدی همچنین دراین راستا ادامه داد: همچنین 3 درصد آتش نشانی بعد از اطفا حریق از بیمه دریافت می‌کند که به شهرداری داده می‌شود و کمیسیون برای اختصاص آن درخواست کرده است.

انتهای پیام/خ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول