اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس خانه صنعت و معدن آذربایجان‌شرقی:

کاهش خدمات تامین اجتماعی نتیجه تغییر رویکرد نظارتی دولت به حاکمیتی است

خبرگزاری فارس: نایب رئیس خانه صنعت و معدن آذربایجان‌شرقی کاهش سطح خدمات سازمان تامین اجتماعی را نتیجه تغییر رویکرد نظارتی دولت به حاکمیتی عنوان کرد.

کاهش خدمات تامین اجتماعی نتیجه تغییر رویکرد نظارتی دولت به حاکمیتی است

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، احمد محمدزاده بعدازظهر امروز در همایش تجلیل از کارآفرینان حامی کارگر و خیران حوزه فعالیت سازمان بهزیستی، ایجاد بیمه‌های تکمیلی را ناشی از کاهش خدمات سازمان تامین اجتماعی دانست و گفت: اگر اقدام لازم نشود در آینده نزدیک شاهد و نیازمند تاسیس بیمه‌های مکمل‌تری خواهیم بود.

وی گفت: در سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی تلاش برای ارتقای امنیت اجتماعی قشر کارگر به عنوان ستون تولید بیشتر احساس می‌شود.

محمدزاده بر افزایش سهم و نقش کارگران و کارآفرینان در سیاست‌گذاری‌های مرتبط با این قشر، افزود: با توجه به اینکه بخش عمده‌ای از سرمایه سازمان تامین اجتماعی توسط این قشر تامین می‌شود باید نقش بیشتری در تصمیم‌گیری‌های این سازمان داشته باشند.

در این همایش از 10 کارآفرین حامی کارگر و پنج خیر بهزیستی استان آذربایجان‌شرقی تجلیل شد.

این همایش همزمان با روز بهزیستی و تامین اجتماعی به همت اداره کل تامین اجتماعی و اداره کل بهزیستی آذربایجان‌شرقی و با همکاری اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی تبریز برگزار شد.

انتهای پیام/آ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول