اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد پیگیری مصوبات ریاست جمهوری در زنجان خبر داد

تحقق 216 مصوبه سفرهای هیئت دولت در استان زنجان

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد پیگیری مصوبات ریاست جمهوری در زنجان گفت: از تعداد مصوبات تعیین شده برای استان زنجان از محل سه دور سفر ریاست جمهوری 216 مورد تحقق یافته است.

تحقق 216 مصوبه سفرهای هیئت دولت در استان زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، یونس سماعی ظهر امروز در ستاد پیگیری مصوبات سفر ریاست جمهوری اظهار کرد: از تعداد تعهدات ثبت شده استان زنجان در سامانه 2هزار و 421 تعهدات مالی و 309 مورد تعهدات غیرمالی است.

وی خاطر نشان کرد: در مجموع 3 هزار و 730 تعهد در سامانه برای استان زنجان در سامانه ثبت شده است.

رئیس ستاد پیگیری مصوبات ریاست جمهوری در زنجان در ادامه با اشاره به اینکه در دور نخست سفر ریاست جمهوری 599 تعهد برای استان زنجان مقرر شده بود که از این تعداد 471 مورد تعهدات مالی و 128 مورد مربوط به تعهدات غیرمالی بوده است.

وی همچنین با اشاره به تعداد مصوبات دور دوم سفر ریاست جمهوری اضافه کرد: جدول توزیع منابع تامین اعتبار از محل دور دوم سفر 613 مورد بود که از این تعداد 424 مورد ملی و 120 مورد استانی بوده است.

سماعی همچنین تعداد تعهدات دور سوم سفر ریاست جمهوری را یک هزار و 414 مورد عنوان کرد.

وی در ادامه با اشاره به تعداد کل مصوبات سه دور سفر ریاست جمهوری در استان زنجان را 651 مورد اعلام کرد و افزود: از این تعداد 175 مورد مربوط به سفر نخست، 288 مورد مربوط به سفر دوم و 188 مورد نیز مربوط به سفر سوم ریاست جمهوری به استان زنجان بوده است.

رئیس ستاد پیگیری مصوبات ریاست جمهوری در زنجان از تعداد مصوبات تعیین شده برای استان زنجان از محل سه دور سفر ریاست جمهوری 216 مورد تحقق یافته است.

وی همچنین تعداد مصوبات در دست اجرا از محل مصوبات سفر ریاست جمهوری را 95 مورد و مصوبات در دست اجرای مشکل‌دار را 181 مصوبه عنوان کرد.

سماعی همچنین تعداد مصوبات تحقق نیافته را نیز 159 مورد عنوان کرد و افزود: از محل دور نخست ریاست جمهوری پنج مورد، از محل دور دوم سفر ریاست جمهوری 46 مورد و از محل دور سوم سفر ریاست جمهوری 108 مورد تحقق نیافته است.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول