اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل توسعه منابع انسانی وزارت کشور خبر داد

استخدام 30 هزار نیروی انسانی در ادارات دولتی

خبرگزاری فارس: مدیرکل توسعه منابع انسانی وزارت کشور از استخدام 30 هزار نیروی انسانی در ادارات و نهادهای دولتی کشور در سال جاری خبر داد.

استخدام 30 هزار نیروی انسانی در ادارات دولتی

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، صادق ناوندی پیش‌ از ظهر امروز در گردهمایی مدیران‌کل ادارات مالی و روسای امور اداری استانداری‌های کشور در شهرکرد، اظهار داشت: در راستای اجرای سیاست‌های 26گانه مقام معظم رهبری، 9 کمیسیون تشکیل شده که استان‌ها می‌توانند در این کمیسیون‌ها نقش فعالی ایفا کنند.

وی جذب نیرو در استانداری‌های کشور را از مهم‌ترین برنامه‌های این اداره‌کل برشمرد و افزود: در همین راستا تلاش می‌شود از نیروهای ارزشی، ولایی، متعهد، متخصص و توانمند استفاده شود.

ناوندی تصریح کرد: در اجرای این برنامه‌، جذب نیروهای ایثارگر در اولویت قرار دارد و سعی می‎شود از این نیروها در ادارات و نهادهای دولتی بیشتر استفاده شود.

وی با بیان اینکه ایثارگران در استخدامی‌‌های کشور دارای سهمیه 25 درصدی هستند، تصریح کرد: هر استانی که دارای ظرفیت بیشتری است می‌تواند این سهمیه را به 50 درصد نیز افزایش دهد چراکه ما امنیت و آرامش کشور خود را مدیون این افراد از خودگذشته هستیم.

مشاور وزیر کشور در امور ایثارگران بر ضرورت توجه بیش از پیش به امور ایثارگران در کشور تاکید کرد و گفت: مدیران در دستگاه‌های خود تعامل موثر و سازنده با ایثارگران داشته باشند و در راستای بهبود وضعیت آنها تلاش مجدانه‌ای به کار گیرند.

ناوندی ادامه داد: تکریم و تجلیل از ایثارگران در طول سال، ارتقای وضعیت، افزایش حقوق و مزایا و تلاش برای رفع مشکلات آن‌ها از دیگر اقداماتی است که باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

وی در ادامه از جذب 30 هزار نیرو در ادارات و نهادهای دولتی کشور در سال جاری خبر داد و افزود: از محوری‌ترین اموری که در وزارت کشور در حال پیگیری است استخدام نیروهای متعهد، ارزشی و متخصص در دستگاه‌ها و نهادهای دولتی کشور است.

مدیرکل توسعه منابع انسانی وزارت کشور تاکید کرد: بعد از جذب نیروهای متعهد و متخصص، مهم‌ترین موضوعی که باید مورد توجه قرار ‌گیرد، آموزش نیروهای استخدامی است.

ناوندی، بینش‌محوری را از مهم‌ترین رویکردهای وزارت کشور در آموزش نیروهای استخدامی برشمرد و گفت: اعمال رویکرد بینش‌محوری از چند سال اخیر با طرح‌هایی چون سلمان و بصیرت شروع شده و در کنار رویکرد دانش‌محوری به طور جدی مورد توجه قرار گرفته است.

وی همچنین بر ضرورت ارتقای توسعه نیروی انسانی در کشور تاکید کرد و افزود: باید نگاه به نیروی انسانی یک نگاه سرمایه‌ای باشد و به نیروی انسانی به عنوان مهم‌ترین سرمایه کشور نگاه شود.

انتهای پیام/و20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول