اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مرکز توسعه روستایی و مناطق محروم:

دولت نگاه ویژه‌ای به توسعه راه‌های روستایی دارد

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز توسعه روستایی و مناطق محروم کشور گفت: دولت نگاه ویژه‌ای به توسعه راه‌های روستایی دارد.

دولت نگاه ویژه‌ای به توسعه راه‌های روستایی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران، جلیل بشارتی از نگاه ویژه دولت به راه‌های روستایی استان مازندران خبر داد.

وی بیان داشت: توسعه راه‌های روستایی مازندران عاملی مهم برای پیشرفت و شکوفایی این استان است.

بشارتی عنوان کرد: این استان با توجه به نوع اقلیم و شرایط توپوگرافی و به طبع تنوع فرآورده‌های کشاورزی که دارد، مسئله راه‌های مناسب روستایی در آن به منظور حمل و نقل هرچه سریع‌تر، آسان‌تر و در عین حال ارزان‌ترین فرآورده‌ها به بازار مصرف همواره یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های ذهنی مسئولان کشوری و استانی است. 

این مسئول به آمار و اطلاعات راه‌های روستایی استان مازندران اشاره و تصریح کرد: قبل از انقلاب در مازندران تنها 430 کیلومتر راه آسفالته و یک هزار و 946 کیلومتر راه غیرآسفالته وجود داشته که این میزان پس از گذشت سه دهه از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به 3 هزار و 734 کیلومتر راه آسفالته و 4 هزار و 32 کیلومتر راه غیرآسفالته رسیده است.

رئیس مرکز توسعه روستایی و مناطق محروم کشور در این بازدید با ارائه قول مساعدت درباره زیرسازی و بهسازی 12 کیلومتر از راه روستایی سواسره و بالاده خاطرنشان کرد: با همت و پیگیری مسئولان ذی‌ربط اعتباری مناسب برای بهسازی و آسفالت سه راهی سعیدآباد به سواسره (به طول هشت کیلومتر) تامین می‌شود. 

به گزارش فارس، مشاور رئیس جمهور و رئیس مرکز توسعه روستایی و مناطق محروم کشور به منظور شرکت در مراسم یادواره شهدای روستاهای قلعه، پایین ده، بالاده و تیله بن شهرستان ساری به مازندران سفر کرد.

انتهای پیام/ن۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول