اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار گیلان خبر داد

کشف محموله 60 تنی حواله دولتی سویا در رودسر

خبرگزاری فارس: استاندار گیلان امروز از کشف محموله 60 تنی حواله دولتی با هفت کامیون توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) در رودسر خبر داد.

کشف محموله 60 تنی حواله دولتی سویا در رودسر

به گزارش خبرگزاری فارس از رودسر، مهدی سعادتی عصر امروز در جلسه ستاد مدیریت بحران گیلان در این شهرستان با اشاره به حادثه سیل امروز شهرستان‌های شرق استان اظهار کرد: حوادث طبیعی و غیر مترقبه در کشور همواره بوده و گیلان نیز از این امر مستثنی نیست.

وی با بیان اینکه مدیریت بحران باید بهتر از گذشته انجام شود، افزود: تا زمانی که کار بر چند شرط به نتیجه نرسیده مدیران اجازه خروج از مناطق حادثه دیده را ندارند و تا روز جمعه جاری تمام این مناطق باید به وضعیت عادی برگردند.

وی خواستار استفاده از تمام منابع مالی دستگاه‌ها شد و بیان کرد: کمیته برنامه‌ریزی شهرستان‌ها و شورای برنامه‌ریزی استان و ستاد حوادث غیر مترقبه باید تلاش ویژه داشته باشند.

استاندار گیلان بر ضرورت استفاده از منابع ملی تاکید کرد و گفت: حساس کردن مسئولان در مرکز از وظایف مدیران است.

وی خسارت وارد شده در سیل امروز شهرستان‌های شرق گیلان را بالغ بر 60 میلیارد تومان اعلام کرد و یادآور شد: 6 میلیارد تومان در اختیار ستاد حوادث غیر مترقبه گیلان قرار می‌گیرد.

سعادتی پرداخت خسارات را با محوریت فرمانداران ذکر کرد و گفت: تمام دستگاه‌های اجرایی استان در آماده باش کامل قرار دارند.

وی با بیان اینکه فرمانداران باید به صورت مستمر فعالیت‌ها را گزارش کنند، افزود: به دلیل گزارش هواشناسی مبنی بر ورود یک جبهه دیگر هوای جوی به استان، آمادگی کامل باید وجود داشته باشد.

مقام عالی دولت در گیلان، با تصریح بر اینکه دغدغه مردم باید کاهش داده شود، خاطرنشان کرد: اداره کل راه و شهرسازی در بحث مهندسی راه باید به صورت انقلابی عمل کند.

وی توجه جدی به موضوع بهداشت و کلرزنی آب شرب را مورد تاکید قرار داد و افزود: پرداخت خسارات به زیان دیدگان باید به موقع انجام شود.

سعادتی همچنین درباره کشف محموله سویا اذعان کرد: سربازان گمنام زمان (عج) امروز یک محموله 60 تنی حواله دولتی را به همراه 7 کامیون که قصد خروج از گیلان در رودسر را داشتند، توقیف کردند.

به گزارش فارس، استاندار گیلان عصر امروز با یک فروند بالگرد نقاط حادثه دیده ناشی از سیل را مورد بازدید هوایی قرار داد.

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول