اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فناوری و اطلاعات استاندار خراسان رضوی

دفاتر نمونه پیشخوان دولت الکترونیک در خراسان رضوی معرفی می‌‌شوند

خبرگزاری فارس: مدیرکل فناوری و اطلاعات استاندار خراسان رضوی گفت: همزمان با نمایشگاه اله‌سیت 91 در مشهد دفاتر نمونه پیشخوان دولت الکترونیک استان خراسان رضوی معرفی می‌‌شوند.

دفاتر نمونه پیشخوان دولت الکترونیک در خراسان رضوی معرفی می‌‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نمایشگاه اله سیت 91، محمدرضا خلیلی با اعلام این خبر اظهار کرد: با توجه به اینکه نگاه اله‌سیت در کشور ملی است و برند آن متعلق به خراسان رضوی و شهرداری مشهد است، به همین منظور ضروری است تا از پیشتازان این حوزه در خراسان رضوی تقدیر ویژه داشت.

وی گفت: تجربه برگزاری دوره‌های قبلی نمایشگاه اله‌سیت، نشان می‌دهد که این نمایشگاه جایگاه خود را در بین متخصصان پیدا کرده و امیدواریم موضوعاتی را که در کمیسیون فناوری اطلاعات استان پیگیری می‌کنیم در این نمایشگاه به بار بنشیند.

خلیلی خاطرنشان کرد: تمام دستگاه‌های استان را موظف کرده‌ایم که خدماتی را که در قالب الکترونیکی به مردم ارائه می‌دهند، در این نمایشگاه عرضه نمایند، که نمونه آن ارائه 84 خدمت متفاوت توسط دفاتر پیشخوان دولت است که هم اکنون بر روی وب سایت http://pishkhan.mashhad.ir وجود دارد.

مدیرکل دفتر فناوری و اطلاعات استاندار خراسان رضوی ادامه داد: در جهت فعالتر شدن هرچه بیشتر دفاتر پیشخوان دولت الکترونیک، کلیه دفاتری که دارای نوآوری و ارائه خدمات نو  هستند را در این نمایشگاه معرفی و از آنها تقدیر می‌شود.

وی تصریح کرد: همچنین نشست‌ها و کارگروه‌های ویژه دفاتر پیشخوان دولت الکترونیک در حاشیه نمایشگاه اله‌سیت مشهد که قرار است در تاریخ یکم تا 4 شهریورماه سال‌جاری برگزار شود، در نظر گرفته شده است. 

انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول