اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس:

اسکواش تحرک فرامرزی و فراملی ایجاد کرده است/معدل خوب دولت در حوزه ورزش

خبرگزاری فارس: نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از اقدامات شایسته‎ای که موجبات تحرک فرامرزی و فراملی را ایجاد کرده ورزش اسکواش است.

اسکواش تحرک فرامرزی و فراملی ایجاد کرده است/معدل خوب دولت در حوزه ورزش

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان عیسی امامی بعد از ظهر امروز در مراسم سومین دوره مسابقات بین‎المللی اسکواش جام میلاد اظهار داشت: این ورزش به عنوان یک ورزش مردمی شناخته شده و با کمترین میزان سرمایه‎گذاری، علاقمندان زیادی را مجذوب خود کرده است.

وی با بیان اینکه گلستان یکی از استان‎های پر از استعداد است اذعان کرد: تلاش‎های دولت در حوزه ورزش به صورت جهشی و رو به جلو است و در این زمینه معدل خوبی در کارنامه دارد.

نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: استان گلستان به ویژه شهرستان گرگان با استفاده از پتانسیل ورزش، در خاورمیانه خودنمایی می‎کند و قطعا این ورزش پیوند عمیقی با فرهنگ، مسائل اجتماعی، طبیعت و اقلیم‎های مختلف ایجاد خواهد کرد.

امامی متذکر شد: یکی از عرصه‎هایی که به عنوان فرصت امر معروف به شمار می‎رود میادین ورزشی است و هر میزان که در این عرصه، سرمایه‎گذاری کرده‎ایم با برد همراه بوده است.

وی با تاکید بر اینکه باید سرمایه‎گذاری را به سمت معروف رهنمون کنیم خاطر نشان کرد: بر اساس نیازها و تنوع‌بخشی در حوزه ورزش قهرمانی و حرفه‎ای می‎توان به پیشرفت و تعالی بیشتری دست یافت.

نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه قدرت شکوفایی این ورزش در بانوان وجود دارد اذعان کرد: با سرمایه‎گذاری در این بخش، استعدادهای بانوان بیش از گذشته شکوفا خواهد شد چرا که آینده روشنی در ورزش اسکواش بانوان وجود دارد.

انتهای پیام/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول