اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر کشور:

رشد فرهنگ وقف هلال‌احمر را از کمک‌های دولتی بی‌نیاز می‌کند

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر گفت: رشد فرهنگ وقف هلال‌احمر را از تمام کمک‌های دولتی بی‌نیاز می‌کند.

رشد فرهنگ وقف هلال‌احمر را از کمک‌های دولتی بی‌نیاز می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محمود مظفر در گردهمایی بزرگ داوطلبان جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان با بیان اینکه جمعیت هلال‌احمر دریچه‌های متفاوتی برای حضور افرادی که به آن ورود پیدا می‌کنند، دارد، اظهار کرد: این جمعیت جایگاهی برای پرواز انسانیت، اقدامات خیرخواهانه و ترویج صلح و دوستی است که جوانان، امدادگران و نجاتگران در بخش‌های مختلف آن به اقدامات داوطلبی مشغول می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه در نجات هر انسانی ارج و قربی در نزد خداوند وجود دارد، افزود: بزرگ‌ترین پشتوانه این جمعیت حضور اقشار مختلف مردم و داوطلبان است، به گونه‌ای که نخستین کسانی که همواره به کمک جمعیت هلال‌احمر می‌آیند، مردم هستند.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر کشور ابراز امیدواری کرد که روزی برسد که حتی یک ریال از کمک‌های دولتی جمعیت هلال‌احمر دریافت نکند و تمامی امکانات و تجهیزات این جمعیت به دست مردم تهیه شود.

وی با اشاره به اهمیت وقف در جمعیت هلال‌احمر گفت: اگر این فرهنگ در جامعه ما به خوبی رشد پیدا کند، تمامی ادوات و تجهیزات هلال‌احمر به دست مردم آماده می‌شود.

مظفر تصریح کرد: کار داوطلبی مهم‌ترین شعار ما و کمک‌رسانی و نجات انسان‌ها بهترین راهبرد هلال‌احمر است و در این راستا امدادگران این جمعیت هر اقدامی را برای احیای آسیب دیدگان و کاهش آلام دردمندان انجام می‌دهند.

وی با بیان اینکه اقداماتی که امدادگران و نجاتگران هلال‌احمر در پایگاه‌های امداد و نجات جاده‌ای به انجام می‌رسانند، بسیار با ارزش است، تصریح کرد: نجات جان افراد در صحنه تصادف و انتقال آنها به مراکز درمانی و پیش‌گیری از آسیب دیدن بیشتر و معلولیت یا مرگ افراد هزینه‌های بسیاری را از دوش دولت برمی‌دارد و از آسیب‌های اجتماعی، اقتصادی و روانی جامعه و خانواده‌ها می‌کاهد.

انتهای پیام/غ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول