اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

وزیر ورزش و جوانان:

دولت نهم و دهم به اندازه 70 سال ساخت‌و‌ساز ورزشی انجام داد

خبرگزاری فارس: وزیر ورزش و جوانان گفت: با وجودی که به اندازه 70 سال در دولت نهم و دهم زیر ساخت ورزشی ایجاد شده است اما هنوز تا رسیدن به سرانه ورزشی ایده‌آل فرصت بسیاری داریم.

دولت نهم و دهم به اندازه 70 سال ساخت‌و‌ساز ورزشی انجام داد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محمد عباسی در آیین افتتاح خانه وزنه‌برداری اصفهان و سالن 25 آبان اظهار کرد: سرانه فعلی ورزش در سطح کشور با وجودی که طی سالیان اخیر پیشرفت فراوانی داشته است اما هنوز به حد استانداری که مدنظر است، دست نیافته‌ است.

وی با اشاره به طولانی شدن روند تکمیل ورزشگاه نقش جهان ادامه داد: وزارت ورزش و استانداری اصفهان مصمم به تکمیل این ورزشگاه هستند و هر اقدامی که در این راستا لازم باشد، انجام می‌گیرد.

وزیر ورزش و جوانان با تقدیر از زحمات مدیرکل قبلی اداره ورزش و جوانان استان اصفهان تاکید کرد: مدیرکل فعلی اداره ورزش و جوانان استان اصفهان که اقداماتش در این استان را با حمایت مسئولان استانی آغاز کرده است، مسیر مدیرکل قبلی را ادامه بدهد و وزارت ورزش و استانداری اصفهان از وی حمایت کامل می‌کنند.

وی ادامه داد: استان اصفهان باید در ورزش کشور به یک استان شاخص تبدیل شود و لازمه تحقق این هدف، وحدت و تعامل نظر جامعه ورزشی استان است.

ورزش همگانی اولویت اصلی وزارت خانه است

عباسی با اشاره به اینکه اولویت نخست این وزارت‌خانه ورزش همگانی است، تصریح کرد: ما به قهرمانان ورزشی افتخار می‌کنیم اما اکتفا نمی‌کنیم و باید آحاد جامعه را برای ورزش کردن ترغیب کنیم.

وی با بیان اینکه کشور ما حدود پنج درصد ورزشکار سازمان یافته دارد، تاکید کرد: برای عمومی کردن ورزش در جامعه به منظور ارتقای سطح سلامتی، باید تمام ارگان‌ها همکاری لازم را با وزارت ورزش و جوانان داشته باشند و در راستای توسعه ورزش همگانی فعالیت کنند.

عباسی با اشاره به در پیش بودن مسابقات المپیک لندن 2012 نیز افزود: کاروان ایران برای نخستین بار با 54 ورزشکار در المپیک شرکت می‌کند و شرایط ورزشکاران برای شرکت در این مسابقات بسیار امیدوار کننده بوده و ورزشکاران ایرانی در این میدان سربلند خواهند بود.

انتهای پیام/و20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول