اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت غله استان زنجان:

30 مرکز خرید گندم از کشاورز در زنجان فعالیت می‌کند

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت غله استان زنجان از فعالیت 30 مرکز برای خرید گندم از کشاورزان در استان خبر داد.

30 مرکز خرید گندم از کشاورز در زنجان فعالیت می‌کند

پرویز خالقی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: برای خرید گندم از کشاورزان هم مراکز خرید دولتی و هم مراکز مباشر فعال هستند.

وی با اشاره به اینکه مراکز خرید گندم استان زنجان شامل سیلوی غدیر، سیلوی روباز ولایت سلطانیه، کمیسیون تابان، کمیسیون فخر زنجان، کمیسیون ماهدشت، کمیسیون گندم طلایی، کمیسیون دانه زرین، کمیسیون زرین پیمان خدابنده و کمیسیون زرین پیمان ابهر است.

مدیرعامل شرکت غله استان زنجان در ادامه مراکز مباشر برای خرید گندم در استان زنجان را نیز ابهر، اندآباد، جوقین و حلب عنوان کرد و افزود: درسجین، شریف‌آباد، صائین قلعه، قواق، کرسف نیز از دیگر مراکز مباشر خرید در استان زنجان هستند.

وی گنبد، گوگرچینک، ماهنشان، محمد خلج، خدابنده و هیدج را نیز مراکز خرید مباشر گندم در استان زنجان عنوان کرد.

خالقی تصریح کرد: در مجموع قریب به 30 مرکز خرید در استان زنجان شامل مراکز خرید و مراکز مباشر به خرید گندم از کشاورزان فعالیت دارند.

مدیرعامل شرکت غله استان زنجان در ادامه تصریح کرد: امسال بر اساس مصوبه دولت قیمت خرید هر کیلو گندم چهار هزار و 200 ریال با چهار درصد مفید و دو درصد غیرمفید آن تعیین شده است.

وی با اشاره به اینکه به ازای دو درصد سن زدگی گندم 100 ریال از بهای گندم کاسته می‌شود، افزود: در حال حاضر میزان خرید گندم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل روند روبه رشدی را نشان می‌دهد.

مدیرعامل شرکت غله استان زنجان گفت: امسال بخش خصوصی مشارکت بیشتری در خرید گندم دارد که این موضوع به نوبه خود نتایج مفید و مثبتی به همراه دارد.

وی با بیان اینکه امسال 355 هزار تن گندم در استان تولید می‌شود، اظهار داشت: از این میزان تولید 200 هزار تن گندم مازاد بر نیاز کشاورزان توسط بخش خصوصی خریداری می‌شود.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول