اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در خراسان جنوبی صورت گرفت

خرید تضمینی بیش از 1000 تن گندم

خبرگزاری فارس: مدیر تعاون روستایی خراسان جنوبی گفت: در راستای خرید تضمینی و توافقی گندم بیش از یک‌هزار و 150 تن گندم از کشاورزان و تولیدکنندگان خریداری شده است.

خرید تضمینی بیش از 1000 تن گندم

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط‌عمومی سازمان تعاون روستایی خراسان جنوبی، عبدالله رضازاده اظهار کرد: خرید تضمینی و توافقی محصول گندم به نوعی حمایت از تولیدکنندگان و کشاورزان سختکوش استان است.

وی افزود: شبکه تعاون روستایی خراسان جنوبی به عنوان مباشر غله و خدمات بازرگانی منطقه پنج، تاکنون از طریق 14 مرکز خرید خود در سطح شهرستان‌های خراسان جنوبی در مجموع به میزان یک‌هزار و 156 تن از این محصول را خریداری کرده است.

مدیر تعاون روستایی خراسان جنوبی ادامه داد: همچنین از این میزان خرید 442 تن مربوط به خرید تضمینی و 714 تن مربوط به خرید توافقی می‌شود.

رضازاده گفت: امید است با پیگیری‌های این شبکه و درایت مسئولان در خراسان جنوبی خرید این محصول تا پایان فصل برداشت ادامه داشته باشد.

وی همچنین قیمت هر کیلوگرم گندم تضمینی از نوع استاندارد معمولی و گندم دوروم خریداری شده از تولیدکنندگان با افت چهار درصد مفید و دو درصد غیرمفید را به ترتیب 4 هزار و 200 ریال و 4 هزار و 400 ریال توسط مراکز خرید اعلام کرد.

انتهای پیام/ز30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول