اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور استاندار مازندران در امور غله:

قیمت خرید تضمینی گندم 420 تومان نهایی شد

خبرگزاری فارس: مشاور استاندار مازندران در امور غله گفت: قیمت خرید تضمینی گندم 420 تومان نهایی شد.

قیمت خرید تضمینی گندم 420 تومان نهایی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، محمدکاظم اسکی سه‌شنبه شب در جلسه هدفمندی یارانه‌ها با بیان اینکه 20 درصد صرفه‌جویی آرد در کشور ناشی از صرفه‌جویی نیست، اظهار داشت: پرتی نان که خوراک دام می‌شد با اجرای هدفمندی یارانه‌ها 20 درصد در کشور کاهش یافت.

وی مصرف نان روزانه مردم را رو به افزایش دانست و گفت: در برخی موارد شاهد یکسان بودن مصرف نان مردم در قبل و بعد از هدفمندی یارانه‌ها هستیم.

بازرس استانداری مازندران در بخش غله با اشاره به اینکه کیفی بودن نان به سفیدی آرد نیست، تصریح کرد: کیفیت نان به میزان سبوس به‌کار رفته در آرد است.

 

 

مشاور استاندار مازندران در امور غله به نرخ‌گذاری جدید قیمت گندم اشاره کرد و یادآور شد: قیمت گندم از 360 تومانی که به صورت تضمینی از کشاورز خریداری می‌شد به 420 تومان افزایش یافت که با مبلغ 465 تومان در اختیار کارخانجات قرار می‌گیرد.

اسکی خاطرنشان کرد: تاکنون هیچ استانی در بحث افزایش قیمت نان اقدام نکرد ولی مازندران با آمادگی کامل بحث نهایی را در جلسه دو روز آینده برگزار می‌کند.

وی پیش‌بینی آرد باکیفیت را با سبوس 18 درصدی اعلام کرد و اذعان داشت: آرد مصرفی باید دارای ارزش غذایی منطبق با استاندارد علوم پزشکی باشد.

انتهای پیام/آ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول