اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت غله منطقه 10 اصفهان:

خرید گندم به بخش خصوصی واگذار شده است

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 10 اصفهان گفت: امسال براساس سیاست‌های کلی و اصل حضور بخش خصوصی به صورت فعال‌تر در حوزه‌های اقتصادی، خرید گندم به بخش خصوصی واگذار شده است.

خرید گندم به بخش خصوصی واگذار شده است

محراب اسکنری در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان در ارتباط با خرید گندم اظهار کرد: امسال گندم توسط بخش خصوصی خریداری می‌شود و در صورت مازاد گندم و عدم خرید توسط بخش خصوصی، شرکت غله اقدام به خرید تضمینی گندم می‌کند.

وی در مورد میزان گندم تولیدی استان تصریح کرد: تولید گندم نسبت به سال گذشته افزایش پیدا کرده است و براساس آمار سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان برداشت گندم امسال بالغ بر 380 هزار تن است که  توسط بخش خصوصی خریداری می‌شود.

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 10 اصفهان گفت: قیمت خرید گندم توسط بخش خصوصی توافقی است و قیمت پایه آن 420 تومان است که براساس کیفیت و پاکی گندم با ارقام بالاتری نیز توافق می‌شود.

وی ادامه داد: براساس آهنگ حمل گندم به استان ظرف هفته جاری بالغ بر 7 هزار تن گندم از طریق بنادر به استان حمل می‌شود.

اسکندری با اشاره به اصل حضور بخش خصوصی در حوزه‌های اقتصادی تاکید کرد: امسال براساس سیاست‌های کلی و اصل حضور بخش خصوصی به صورت فعال‌تر در حوزه‌های اقتصادی، خرید گندم به بخش خصوصی واگذار شده است و در صورت عدم فروش گندم توسط کشاورزان به بخش خصوصی، شرکت غله به صورت تضمینی با میانگین قیمت 420 تومان از کشاورزان خریداری می‌کند.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول