اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی رئیس شورای اسلامی شهرستان گرگان انجام شد

انتقاد از خرید تضمینی گندم کشاورزان توسط بخش‎های غیردولتی

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهرستان گرگان از خرید تضمینی گندم از کشاورزان توسط بخش‎های غیردولتی انتقاد کرد.

انتقاد از خرید تضمینی گندم کشاورزان توسط بخش‎های غیردولتی

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهرستان گرگان، احمد شاکری در جلسه علنی این شورا اظهار داشت: بخش غیردولتی بر اساس نرخ مصوب اولیه، گندم را از کشاورزان خریداری کرد که پس از مدتی این محصول با افزایش قیمت مواجه شد و در این میان سودی عاید کشاورز نشد.

وی تصریح کرد: قیمت‎گذاری خرید تضمینی گندم در فرصت مناسب انجام نمی‎گیرد و به همین دلیل کشاورز نمی‎تواند برای محصول خود تصمیم بگیرد.

رئیس شورای اسلامی شهرستان گرگان گفت: قیمت‎گذاری محصولات استراتژیک کشاورزی مانند گندم و سویا باید حداقل سه ماه قبل از کشت اعلام شود و خرید تضمینی آن نیز توسط دولت انجام پذیرد.

شاکری با اشاره به جلسه مشترک اعضای شوراهای اسلامی بخش بهاران و سرخنکلاته با نمایندگان شهرستان گرگان و آق‎قلا در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: تمدید وام کشاورزان و بخشودگی سود بانکی آنان از مصوبات این جلسه بود.

رئیس شورای اسلامی شهرستان گرگان از عدم لایروبی رودخانه‎ها و کانال‎های آب انتقاد کرد و اظهار داشت: با وجود پیگیری‎های مجدانه اعضای این شورا تاکنون اقدامی در خصوص لایروبی کانال‎ها و آب‎بندان‎ها صورت نگرفته است.

در ادامه این جلسه نماینده استان گلستان در شورای عالی استان‎های کشور با انتقاد از ساخت و سازهای واحدهای اداری در مناطق جنگلی با سوءاستفاده از نام شهدا گفت: همه مدیون رشادت‎ها و فداکاری‎های شهدای انقلاب هستیم و وجود یادمان شهدا در منطقه جنگلی النگدره همواره یادآور نام و خاطره آنان خواهد بود.

زهرا نورا تصریح کرد: ایجاد واحدهای اداری در کنار این یادمان موجب تخریب منابع ملی و بیت‎المال می‎شود و این در حالی است که شورای اسلامی شهر گرگان آمادگی واگذاری زمین برای احداث ساختمان اداری در سایر نقاط شهر را دارد.

وی با اشاره به وجود معضل ترافیک در شهر گرگان اظهار داشت: امروزه این معضل به عنوان یک مشکل مهم در کلان شهرها شناخته شده که باید علاوه بر فرهنگ‌سازی عمومی، تدابیر لازم نیز برای کاهش آن اتخاذ شود.

انتهای پیام/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول