اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر شرکت غله سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری خبر داد

خرید 80 درصدی گندم مازاد بر نیاز کشاورزان در چهارمحال و بختیاری

خبرگزاری فارس: مدیر شرکت غله سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری از خرید 80 درصدی گندم مازاد بر نیاز کشاورزان این استان خبر داد.

خرید 80 درصدی گندم مازاد بر نیاز کشاورزان در چهارمحال و بختیاری

محسن ضیایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار داشت: با توجه به تنوع سلیقه‌ای مردم، پخت نان‌های متنوع نیز در این استان از سوی نانواییان صورت خواهد گرفت.

وی با اشاره به ایجاد مجتمع‌های نانوایی در این استان، گفت: با ایجاد این مجتمع تنوع خرید مشتریان افزایش خواهد یافت.

ضیایی با تأکید بر ضرورت شرکت خبازان استان در دوره‌های آموزشی پخت نان، ابراز کرد: با توجه به برنامه‌ریزی‎های صورت گرفته، هر نانوایی مکلف است 27 هزار نفرساعت آموزش پخت نان را در دوره‌های آموزشی مختلف سپری کند.

مدیر شرکت غله سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری از اجرای طرح ساماندهی خبازان در این استان خبر داد و گفت: اتحادیه نانوایان استان موظف است طرح ساماندهی خبازان را با تخصیص کد بهداشتی در سطح استان اجرایی کند که در حال حاضر اجرای این طرح در مراحل مقدماتی است.

وی خاطرنشان کرد: ارائه کد بهداشتی به نانواییان موجب خواهد شد تا سلامت نانواییان و بالطبع امنیت غذایی جامعه ارتقا یابد.

ضیایی در ادامه از خرید 70 هزار تن گندم مازاد بر نیاز کشاورزان استان خبر داد و گفت: خرید تضمینی گندم کشاورزان این استان تا پایان مهرماه ادامه دارد.

وی ادامه داد: محصول گندم در شش مرکز خصوصی و کارخانجات آردسازی و سیلوی شهید استکی فرخشهر با قیمت هر کیلوگرم معمولی 4 هزار و 200 ریال و همچنین گندم دروم هر کیلوگرم 4 هزار و 400 ریال از کشاورزان خریداری می‌شود.

مدیر شرکت غله سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری با اشاره به خرید بیش از 80 درصد گندم مازاد بر نیاز کشاورزان این استان، گفت: امسال برای نخستین بار نرخ خرید گندم مازاد کشاورزان با نرخی متفاوت از قیمت فروش به کارخانه‌ها اعلام شده است.

انتهای پیام/و20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول