اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر شعب بانک سپه ایلام:

بانک سپه در خرید تضمینی گندم موفق عمل کرده است

خبرگزاری فارس: مدیر شعب بانک سپه استان ایلام گفت: بانک سپه در خرید تضمینی گندم موفق عمل کرده است.

بانک سپه در خرید تضمینی گندم موفق عمل کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، مراد عزیزی صبح امروز در جمع کارشناسان بانک سپه استان ایلام اظهار داشت: بانک سپه در اجرای طرح عظیم خرید تضمینی گندم و برنج در سال گذشته و امسال موفق عمل کرده است.

وی ادامه داد: این موفقیت‌ها حاصل تلاش کارکنان، مدیران و کارشناسان شعب بانک سپه بوده که جای تقدیر از یکایک آنان دارد.

این مسئول اضافه کرد: بانک سپه برای دومین سال پیاپی وارد عرصه خرید تضمینی گندم شده و در این دو سال با تلاش‌های شبانه‌روزی همه کارکنان و پرسنل بانک سپه موفقیت‌هایی را کسب کرده است.

عزیزی تصریح کرد: اعلام این موفقیت‌ها ناشی از ابراز رضایت کشاورزان در اقصی نقاط استان ایلام بوده که با نظر سنجی‌های مختلف و حتی دیدارها و بازدیدهای چهره به چهره با کشاورزان به آن رسیده‌ایم.

مدیر شعب بانک سپه استان ایلام گفت: بانک سپه در استان ایلام تلاش می‌کند در راستای سیاست‌های کلان بانک سپه و دولت عدالت‌محور موفق عمل کند.

وی ادامه داد: بانک سپه با بسیج امکانات خود و همت والای نیروی انسانی توانمند و پیگیر با وجود پراکندگی‌های جغرافیایی ایلام در طرح خرید تضمینی گندم کارنامه درخشانی به جای گذارد.

این مسئول اضافه کرد: استان ایلام دارای شرایط مختلف آب و هوایی و همزمان دارای سه اقلیم سردسیر، گرمسیر و معتدل است.

عزیزی تصریح کرد: بر این اساس پیش‌بینی می‌شود کار خرید گندم تضمینی که از اردیبهشت ماه سال جاری آغاز شده تا مرداد ماه نیز به طول انجامد.

مدیر شعب بانک سپه استان ایلام گفت: با این وجود بانک سپه با پذیرفتن این مسئولیت در خدمت کشاورزان و گندم‌کاران ایلامی بوده و در این راستا تلاش می‌کند.

وی ادامه داد: بانک سپه سعی کرده به محض تأمین وجوه از سوی شرکت مادر تخصصی بازرگانی حق‌الزحمه کشاورزان و گندم‌کاران را در نخستین فرصت پرداخت کند.

این مسئول اضافه کرد: برای سهولت در این امر اقداماتی از سوی بانک سپه در استان ایلام انجام شده که‌ می‌توان به ارائه عابر بانک به همه کشاورزان فروشنده گندم اشاره کرد.

عزیزی تصریح کرد: بر اساس اعلام کارشناسان مرتبط با موضوع از ابتدای کار خرید گندم تاکنون نیز 51 هزار و 800 تن گندم مازاد بر نیاز کشاورزان توسط بانک سپه خریداری شده است.

مدیر شعب بانک سپه استان ایلام گفت: ارزش اقتصادی این میزان گندم خریداری شده 260 میلیارد ریال برآورد شده که از این میزان نیز تاکنون بیش از 210 میلیارد ریال آن به حساب کشاورزان واریز شده است.

وی ادامه داد: رضایتمندی ولی‌نعمتان و کشاورزان ایلامی یکی از مهم‌ترین اهداف بانک سپه در استان ایلام در راستای اجرای طرح خرید گندم است.

انتهای پیام/ش10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول