اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان اردبیل:

40 مرکز خرید گندم در اردبیل فعال شد+قیمت تضمینی خرید

خبرگزاری فارس: مدیرکل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان اردبیل از فعال بودن 40 مرکز خرید گندم همزمان با آغاز فصل برداشت غلات در شمال استان اردبیل خبر داد.

40 مرکز خرید گندم در اردبیل فعال شد+قیمت تضمینی خرید

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، عباس کریمی عصر امروز در جلسه هماهنگی خرید غلات در شهرستان بیله‌سوار اظهار داشت: با هماهنگی تعاون روستایی 35 مرکز خرید با همکاری مباشران در نقاط مختلف استان اردبیل راه‌اندازی شده تا در مدت دو ماه کار خرید گندم و سایر غلات به سرعت انجام شود.

وی در ادامه تصریح کرد:‌ در کنار این مراکز خرید، تعاون روستایی ما نیز پنج مرکز در جوار سیلوهای ذخیره گندم راه‌اندازی کردیم تا گندم تولیدکنندگان را به قیمت تعیین شده خریداری کنیم.

کریمی خاطر نشان کرد: امروز همزمان با آغاز برداشت گندم فعالیت این مراکز خرید آغاز شده و ما از صبح امروز کار خرید گندم را از زارعان شهرستان بیله‌سوار آغاز کردیم و امیدواریم یک فصل خرید خوب را داشته باشیم.

این مسئول به آمادگی کامل سیلوی 50 هزار تنی جعفرآباد و روح‌کندی برای خرید و ذخیره‌سازی گندم مورد نیاز اشاره کرد و ادامه داد: قیمت تضمینی خریدگندم 420 تومان است.

وی در ادامه اضافه کرد: ما بدون کمترین دغدغه و مشکل خاص کار خرید را انجام می‌دهیم و در حد امکان تلاش می‌کنیم تا گندم خریداری شده در سیلوها و انبارهای داخل استان ذخیره‌سازی شده و از ارسال آن به سایر استان‌ها جلوگیری کنیم.

بانک سپه بها گندم را به روز پرداخت می‌کند

مدیرکل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان اردبیل در ادامه سخنان خود بیان کرد: با همکاری بانک سپه قرار است امسال بها گندم خریداری شده زارعان به روز پرداخت شود به همین خاطر از زارعانی که تاکنون در بانک سپه حساب باز نکردند، انتظار داریم به سرعت در این کار اقدام لازم را انجام دهند.

کریمی گفت: در نشست اخیر مدیرعامل بانک سپه در استان خواستار پرداخت به روز بها گندم خریداری شده بودیم که قول مساعد در این زمینه داده شده است.

به گزارش فارس، برداشت گندم از مزارع دیم و آبی استان اردبیل به ویژه شمال این استان و شهر بیله‌سوار آغاز شد.

معاون بهبود تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی استان اردبیل تصریح کرد: پیش‌بینی می‌کنیم 660 هزار تن گندم از زارعان خریداری شود که نسبت به سال گذشته 40 هزار تن افزایش نشان می‌دهد.

خلیل نیکشاد در پایان سخنان خود خاطر نشان کرد: کیفیت تولید غلات به ویژه گندم در استان اردبیل در شرایط مطلوبی قرار دارد و به رغم کاهش سطح زیر کشت یک افزایش رو به رشد را در این حوزه شاهد هستیم.

انتهای پیام/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول