اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آرد و نان شرکت غله استان زنجان:

خرید گندم از ابتدای تیرماه در زنجان آغاز می‏‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر آرد و نان شرکت غله استان زنجان گفت: از ابتدای تیرماه سال جاری خرید گندم از کشاورزان استان زنجان آغاز می‏‌شود.

خرید گندم از ابتدای تیرماه در زنجان آغاز می‏‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، عطوف عربلو بعد از ظهر امروز در جلسه کمیسیون هماهنگی امور تعزیرات حکومتی استان زنجان اظهار داشت: به صورت مداوم از کارخانجات آرد و نان استان زنجان بازرسی می‏‌شود .

وی با اشاره به اینکه کیفیت آرد در استان زنجان در حد استاندارد و بالاتر از استاندارد است، خاطر نشان کرد: رنگ آردهای مورد استفاده در نانوایی‏‌های استان تیره است که متاسفانه مورد اعتراض مردم است و باید در زمینه مفیدبودن آرد تیره فرهنگ‏‌سازی شود.

مدیر آرد و نان شرکت غله استان زنجان با بیان اینکه کیفیت آرد مصرفی در استان زنجان نسبت به سایر استان‏ها بالاتر است، اضافه کرد: باید عموم مردم در این رابطه توجیه شوند.

وی همچنین در زمینه عرضه‌نشدن سبوس به دامداران استان زنجان نیز اظهار داشت: در مجموع درخواست آنچنانی از سوی سازمان جهاد کشاورزی استان در رابطه با تامین سبوس دامداران صورت نگرفته است.

عربلو تصریح کرد: با توجه به افزایش گندم و نان سود خالصی که نانوایان دارند بیش از گذشته است و کاهش وزن چونه‏‌ها توجیهی ندارد.

انتهای پیام/خ30/ض1002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول