اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون برنامه‌ریزی استاندار چهارمحال و بختیاری:

مدیریت صحیح، تحریم‌ها را ناکارآمد می‌کند

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: مدیریت صحیح همراه با همراهی مردم در این موضوع می‌تواند اثر تحریم‌های اقتصادی بر کشور را ناکارآمد کند.

مدیریت صحیح، تحریم‌ها را ناکارآمد می‌کند

حمیدرضا فروزنده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت: در حال حاضر کشور در وضعیت خاصی قرار دارد که تحریم‌های بسیار شدید دشمن، چنین فضا و شرایط خاصی را برای ما به وجود آورده است.

وی افزود: این در حالی است که علی‌رغم همه این تحریم‌ها و مشکلات مردم ما ثابت کرده‌اند که با پایداری و مقاومت می‌توان از این شرایط به خوبی عبور کرد و دشمن را همچون گذشته ناکام گذاشت.

فروزنده با اشاره به دوران هشت سال دفاع مقدس، تصریح کرد: کشور در زمان جنگ تحمیلی به شدت در فشار بود اما ملت ایران با اتکا به پروردگار متعال و با استقامت و روحیه جهادگرانه خود توانست از این مرحله سخت به سلامت عبور کند و در مسیر رشد و شکوفایی قرار بگیرد.

معاون برنامه‌ریزی استاندار چهارمحال و بختیاری به نقش مدیریت در مقابله با تحریم‌ها اشاره کرد و گفت: مدیریت خوب می‎تواند نقش مهمی در مقابله با تحریم‌ها ایفا کند و برهمین اساس مردم باید در شکل‌گیری این سیستم مدیریتی مسئولان را یاری کنند.

فروزنده افزود: استان ما نیز به دنبال شکل‌گیری شرایط جدید در کشور، با افزایش قیمت‌ها و تاثیر تحریم‌ها بر بدنه اقتصاد روبه‌رو است که البته تاکنون سعی شده این وضعیت به خوبی مدیریت شود به گونه‌ای که در مقایسه با سایر استان‌ها با مشکلات کمتری روبه‌رو هستیم.

معاون برنامه‌ریزی استاندار چهارمحال و بختیاری از ذخیره‌سازی کالاهای مصرفی مورد نیاز مردم این استان برای ماه رمضان خبر داد و گفت: یکی از مهمترین مواردی که امکان تاثیرگذاری تحریم‌ها بر آن وجود دارد، تهیه کالاهای مصرفی مردم در ماه مبارک رمضان است که خوشبختانه با تلاش مسئولان ذی‎ربط این کالاها آماده و ذخیره‌سازی شده و مشکلی در این رابطه وجود ندارد.

فروزنده همچنین از برپایی نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا و خدمات در این استان خبر داد و افزود: در این نمایشگاه‌ها مواد پروتئینی و گوشت، لبنیات، خواروبار، شیرینی‎جات و سایر اقلام مصرفی مورد نیاز مردم عرضه می‎شود.

وی بر ضرورت نظارت ویژه بر بازار ماه رمضان تاکید و تصریح کرد: بر بازار کنترل و نظارت شدیدی اعمال می‌شود و با کسانی که گران‌فروشی و از قوانین تخلف کنند به شدت برخورد می‌شود.

انتهای پیام/ع20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول