اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کرمی راد:

سیاست تحریم‌ علیه ایران شکست خورده است / غرب خود را تحریم کرده است

خبرگزاری فارس: یک کارشناس مسائل سیاسی گفت: سیاست تحریم غرب علیه ایران شکست خورده است و بیشتر علوم مهم جهان با وجود سایه همه تحریم‌ها بر ملت ایران توسط جوانان برومند و بسیجی حاصل شده است.

سیاست تحریم‌ علیه ایران شکست خورده است / غرب خود را تحریم کرده است

محمد کرمی‌راد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری در جمع بانوان کشورهای اسلامی در تهران اظهار داشت: ایران اسلامی طی 32 سال گذشته از سوی همه سران کشور آمریکا مورد تحریم قرار گرفته است.

وی ادامه داد: موضوع تحریم ایران اسلامی از سوی همه سران آمریکا در دوره‌های مختلف مورد امضاء واقع شده اما تاکنون به جز آب‌دیدگی و واکسینه شدن ملت ایران هیچ سودی برای کشورهای غربی و در رأس آن آمریکا نداشته است.

این فرمانده دوران دفاع مقدس اضافه کرد: خوشبختانه همه علوم مهم جهان با وجود سایه تحریم ملت ایران توسط جوانان برومند و بسیجی حاصل شده است.

کرمی‌راد تصریح کرد: اگر چه کسب این فناوری‌ها از سوی دشمنان ملت به ویژه آمریکا و رژیم نامشروع صهیونیستی تهدید محسوب می‌شود اما برای ملت ایران افتخاری بزرگ است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس هشتم افزود: ایران اسلامی هیچگاه تهدیدی برای کشورهای جهان نبوده و همواره با سیاست دفاع از خود 32 سال گذشته را طی کرده است.

وی ادامه داد: سیاست نظام ما دفاع در برابر تهدید بوده و هیچگاه آغازگر جنگ نبوده و جنگ هشت ساله عراق علیه ایران گواه بزرگی بر این مدعاست.

کرمی‌راد اضافه کرد: اکنون به اذعان همه کارشناسان و تحلیلگران دوست و دشمن هیچ کدام از تحریم‌های دشمنان کارساز نبوده و در آینده نیز نخواهد بود.

کرمی‌راد همچنین به مانور بزرگ پیامبر اعظم هفت نیز اشاره کرد و افزود: همانطور که اعلام شد سیاست ما همواره دفاع در برابر تهدید بوده و هیچگاه آغازگر جنگ نخواهیم بود.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس هشتم تاکید کرد: اما اگر هر دشمنی قصد دست‌درازی به کیان ایران اسلامی داشته باشد تا آخرین لحظه از ایران اسلامی و آرمان‌های انقلاب اسلامی دفاع خواهیم کرد.

وی ادامه داد: اجرای مانور پیامبر اعظم هفت نیز تنها گوشه‌ای از توان نظامی و دفاعی ایران اسلامی بود که توسط دلیرمردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به نمایش درآمد.

کرمی‌راد در پایان گفت: اکنون ایران اسلامی در همه علوم از جمله فناوری‌های جدید و نوین سرآمد جهان است و این افتخار بزرگی برای ملت ایران اسلامی محسوب می‌شود.

انتهای پیام/ع10/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول