اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کارشناس مسائل سیاسی:

اقتصاد غرب به هم ریخته است/تحریم‏‌ها دردسرهای غرب را بیشتر می‌کند

خبرگزاری فارس: یک کارشناس مسائل سیاسی گفت: با توجه به اقتصاد به هم ریخته غرب، تحریم‏‌ها باعث دردسر آنها خواهد شد و بر نظام ما فشاری که آنها مدنظر دارند، وارد نمی‏‌کند.

اقتصاد غرب به هم ریخته است/تحریم‏‌ها دردسرهای غرب را بیشتر می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، یحیی حسینی صبح امروز در جمع اصناف شهرستان شاهرود گفت: استکبار جهانی از ابتدای انقلاب همه گزینه‏‌ها را امتحان کرده و به هیچ نتیجه‏‌ای نرسیدند و امروز نیز تلاش می‏‌کنند با تکرار ادعاهای واهی خود زمینه را برای دست‏‌درازی‏‌های خود آماده کنند.

وی با تاکید بر اینکه دشمنان راه به جایی نخواهند برد، افزود: آنها تحریم‏‌ها را علیه ما بیشتر می‏‌کنند و باز خودشان آن را نقض کرده و یا کشورهایی را معاف می‏‌کنند، چراکه خوب می‏‌دانند با این اقتصاد به هم ریخته غرب، تحریم‏‌ها باعث دردسر آنها خواهد شد و فشاری که آنها مدنظر دارند بر نظام ما وارد نمی‏‌شود.

این کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به تحولات منطقه و جهانی تصریح کرد: این تحولات و تغییرات نشان از آن دارد که استکبار رو به اضمحلال و نابودی بوده و حکومت مستضعفان بر مستکبران عالم در حال شکل‏‌گیری است و باید آماده تحولات عظیمی در جهان باشیم.

این کارشناس مسائل سیاسی بیان داشت: باید سعی شود تا جامعه را به آرامش هدایت و رهنمون کنیم و با آگاه‏سازی مردم از تهدیدات و توطئه‏‌های دشمنان، راه نفوذ آن را بر ملت ایران سد کنیم.

وی به کیفی‏‌سازی حلقه‏‌های صالحین در بسیج اشاره کرد و گفت: باید تلاش کنیم تا حلقه‏‌ها با کیفیت عالی و با برنامه‏‌ریزی دقیق برگزار شود و شرکت‏‌کنندگان در این جلسات بهره لازم را برده و بتوانند با کسب معرفت و بصیرت لازم به شکل‏‌گیری جامعه‏‌ای سالم کمک کنند.

این کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد: این چند روزه از ماه شعبان را برای خودسازی و ورود به میهمانی خدا قدر بدانیم و سعی کنیم با روح و قلبی پاکیزه به ماه رمضان وارد شویم و از فیوضات آن ماه بهره‏‌مند شویم.

انتهای پیام/ع20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول